Gå til innhold

Jeg sa det..

Gjest Ærlighet er viktig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte kompisen min at jeg har følelser for han, jeg sa det til tross for at jeg er rimelig sikker på at det ikke er følelser andre veien.

Trodde det var lurt å få det frem sånn at vi liksom fikk oppklart et par episoder der jeg har reagert veldig merkelig.

Men var dette virkelig så lurt, var det virkelig så gjennomtenkt og smart?

Får ikke noe svar tilbake, det er uggent, han vet sikkert ikke hva han skal si, uff, stakkars fyr, nå sliter jeg litt her altså, tale er sølv og taushet er gull sies det, at jeg ikke lærer meg å holde kjeft!

Skrevet

Den eneste som vet om det var lurt er egentlig du selv, som kjenner vennen din, og som vet hvor alvorlige følelsene dine er...men jeg skjønner at du har det vanskelig nå da....Håper det ordner seg til det beste for deg..lykke til....-)

Skrevet

Er han homo da?

He-he definitivt ikke!

Skrevet

Er du homo da?

Ikke i det hele tatt!

Hadde du sittet sittet med en kongeløsning om en eller begge av oss hadde vært homo?

Skrevet

Den eneste som vet om det var lurt er egentlig du selv, som kjenner vennen din, og som vet hvor alvorlige følelsene dine er...men jeg skjønner at du har det vanskelig nå da....Håper det ordner seg til det beste for deg..lykke til....-)

Takk! Kanskje han bare trengte litt betenkningstid før han sier noe, får stålsette meg mot å etterlyse kommentar og la han tenke i fred!

Skrevet

Går vel bra så lenge han ikke er homofob? Er sikkert bare vanskelig å svare, sånn er det jo om det hadde vært en jente du hadde sagt det til også... får håpe det går bra da. =)

Jeg er jente og han er gutt, bare så det er sagt.

Det er altså en mannlig kompis av meg jeg desverre har fortalt at jeg er ekstra glad i, ikke bare som kompis!

Skrevet

Ikke i det hele tatt!

Hadde du sittet sittet med en kongeløsning om en eller begge av oss hadde vært homo?

Eg skjønner faktisk ikkje dette opplegget.

Du har følelser for kompisen din, men er ikkje homo?

Skrevet

Eg skjønner faktisk ikkje dette opplegget.

Du har følelser for kompisen din, men er ikkje homo?

Og jeg skjønte ikke at du ikke skjønte det!

Jeg er dame, kompisen er gutt!

Skulle sikkert presisert det litt mer nøye!

Skrevet

Han er ikke interessert i deg, rett og slett. Dette må du bare akseptere. Menn er enkle sånn, enten det ene eller det andre. Synes ikke du burde site og vente, du kommer ikke til å få det svaret du ønsker deg. Hadde han vært interessert, hadde du fått svar med det samme. Sorry.

Gjest ChiengMai
Skrevet

And then I'll go and spoil it all / by saying something stupid / like I love you

*nynne*

:-D

Skrevet

And then I'll go and spoil it all / by saying something stupid / like I love you

*nynne*

:-D

Der sa du det, takk. :)

Nå skal eg spille Frank Sinatra!

Skrevet

Han er ikke interessert i deg, rett og slett. Dette må du bare akseptere. Menn er enkle sånn, enten det ene eller det andre. Synes ikke du burde site og vente, du kommer ikke til å få det svaret du ønsker deg. Hadde han vært interessert, hadde du fått svar med det samme. Sorry.

Poenget var ikke at jeg forventet positivt svar, men at jeg var forundret over å ikke få noe tilbakemelding i det hele tatt!

Vi er faktisk gode venner, men kutter han meg ut pga dette så er det vel lite jeg kan gjøre med det, annet enn å angre på at jeg sa det, for så å miste han som venn!

Skrevet

Og jeg skjønte ikke at du ikke skjønte det!

Jeg er dame, kompisen er gutt!

Skulle sikkert presisert det litt mer nøye!

Det blir det (heldigvis) andre boller av, da har du gjort det rette!

Garantert!

Skrevet

Poenget var ikke at jeg forventet positivt svar, men at jeg var forundret over å ikke få noe tilbakemelding i det hele tatt!

Vi er faktisk gode venner, men kutter han meg ut pga dette så er det vel lite jeg kan gjøre med det, annet enn å angre på at jeg sa det, for så å miste han som venn!

Han kommer til å kutte deg ut.

Skrevet

Ikke hørt noe fra ham ennå?

Nei, ingenting!

Dette var nok ikke det lureste jeg har gjort....

Skrevet

Hjort er hjort (og elg er elg). Jeg synes at du kan skrive en til melding (forstår det som det er på melding du har fortalt dette). Skriv, hallo :) Skremte jeg vannet av deg? Håper vi kan fortsette som venner, det går nok over en gang. snakkes

Aller helst skulle du nok ringt.

Skrevet

Hjort er hjort (og elg er elg). Jeg synes at du kan skrive en til melding (forstår det som det er på melding du har fortalt dette). Skriv, hallo :) Skremte jeg vannet av deg? Håper vi kan fortsette som venner, det går nok over en gang. snakkes

Aller helst skulle du nok ringt.

godt råd:) har praktisert det samme selv:) vi ble venner,men ike no eforhold altså

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...