Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Herregud, for et hysteri! Det tok meg nøyaktig 10 sek. å søke den opp her på DOL. I know... Jeg er ikke blant de hysteriske, men de to gangene SDD eller jeg har postet den her, har det resultert i lynsjestemning blant enkelte, og tråder over mange sider... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 I know... Jeg er ikke blant de hysteriske, men de to gangene SDD eller jeg har postet den her, har det resultert i lynsjestemning blant enkelte, og tråder over mange sider... *Dåne* 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 I know... Jeg er ikke blant de hysteriske, men de to gangene SDD eller jeg har postet den her, har det resultert i lynsjestemning blant enkelte, og tråder over mange sider... Ja ja. Har de ikke større "problemer", så er de heldige. :-) Tenk å bli så spinnvill av en sånn filleting. ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg har... Send meg en mail på [email protected], og si fra her når du har gjort det. Sjekker den aldri Jeg blir nemlig slaktet om jeg poster den her igjen... He,he ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Fordi enkelte på forumet er veldig oppsatt på at linken ikke skal postes her. Enkelte, var det ikke faktisk halve forumet som var i mot posting her?... 0 Siter
Gjest Mandagsdamen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1222696005' post='3972603] Hvorfor er du der da? Du må jo være der siden du påstår at du kjenner til hva som snakkes om der. Vær heller her da, hvis du ikke liker deg. Jeg ER jo her! Det må da være mulig å si hva man synes om noe. Jeg ble skuffet over det andre forumet, og syntes det var tullete. Men så synes jeg ikke chatting er noe gøy, heller. Man kan jo spørre seg om hva jeg skulle der når jeg ikke liker/kjeder meg med den typen småsnakk, men så har jeg ikke hatt noe særlig erfaring med det, heller. Måtte jo prøve først. Flere ganger, faktisk, men Dette blir litt som når folk sier du kan skru av tv'en hvis du ikke liker programmet, men - som sagt, det er lov å klage over programmet og hadde håpt det var et annet uten å få slengt til seg at man kan skru av. OK, I'm outta there. Og her har jeg vært hele tiden. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg ER jo her! Det må da være mulig å si hva man synes om noe. Jeg ble skuffet over det andre forumet, og syntes det var tullete. Men så synes jeg ikke chatting er noe gøy, heller. Man kan jo spørre seg om hva jeg skulle der når jeg ikke liker/kjeder meg med den typen småsnakk, men så har jeg ikke hatt noe særlig erfaring med det, heller. Måtte jo prøve først. Flere ganger, faktisk, men Dette blir litt som når folk sier du kan skru av tv'en hvis du ikke liker programmet, men - som sagt, det er lov å klage over programmet og hadde håpt det var et annet uten å få slengt til seg at man kan skru av. OK, I'm outta there. Og her har jeg vært hele tiden. Oj oj, ble du sur? Det var bare et spørsmål siden jeg opplevde det som at du snakket så veldig negativt om det, og leste det som om du var der enda. At du ikke liker chatting, så der nok ikke slike forum noe for deg da nei. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Nei, det likner ikke på Dol. Jo, det likner på Dol før alle de chatteglade gikk til Avkroken. Dol har sine tåpelige sider, men det er ofte skikkelige spørsmål og svar der. På Avkroken (heter ikke det lenger) er det bare oneliners. - Var jeg flink da? Ja, da var du flink. Og ustyrtelig pinlig fjortisaktige avatarer. Tittet litt på det stedet "for lenge siden" og likte ikke det i det hele tatt. For useriøst og tøvete for meg. Men det tjener vel sitt formål for de som trives med slikt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Tittet litt på det stedet "for lenge siden" og likte ikke det i det hele tatt. For useriøst og tøvete for meg. Men det tjener vel sitt formål for de som trives med slikt. Samme her. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Enkelte, var det ikke faktisk halve forumet som var i mot posting her?... Nei, enkelte er VELDIG imot, og noen er imot når de blir stilt spørsmål om det - men har ikke noe behov for å lage noe nummer ut av det. Og som vi diskuterte der også; det er forskjell på å poste formålsløst - og å svare når noen ber om det. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Fordi enkelte på forumet er veldig oppsatt på at linken ikke skal postes her. Ikke at jeg har noe med det, men jeg syns det er litt usmakelig å diskutere folk på et annet forum, selv om du ikke nevner konkrete nick. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Nei, enkelte er VELDIG imot, og noen er imot når de blir stilt spørsmål om det - men har ikke noe behov for å lage noe nummer ut av det. Og som vi diskuterte der også; det er forskjell på å poste formålsløst - og å svare når noen ber om det. Sant nok :0) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Sant nok :0) Og sånn som nå føler jeg at jeg kunne forsvart det, men jeg gidder ikke bruke tid på maset etterpå 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ikke at jeg har noe med det, men jeg syns det er litt usmakelig å diskutere folk på et annet forum, selv om du ikke nevner konkrete nick. Det har vært en helt åpen diskusjon, så det har jeg ingen bekymringer med 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Og sånn som nå føler jeg at jeg kunne forsvart det, men jeg gidder ikke bruke tid på maset etterpå Og når det har kommet frem at mange ikke ønsker det, er det greit å respektere det også :0) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 I know... Jeg er ikke blant de hysteriske, men de to gangene SDD eller jeg har postet den her, har det resultert i lynsjestemning blant enkelte, og tråder over mange sider... Jeg har også outet linken her, men da ble det ikke noe spetakkel ) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Og når det har kommet frem at mange ikke ønsker det, er det greit å respektere det også :0) Ikke sant Og jeg har ikke fått noen mail så langt, så da er det jo ikke noe å mase med 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg har også outet linken her, men da ble det ikke noe spetakkel ) Hæ?? Dårlig gjort... Det er sikkert bare fordi du ikke har sagt det til noen 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ikke at jeg har noe med det, men jeg syns det er litt usmakelig å diskutere folk på et annet forum, selv om du ikke nevner konkrete nick. Det er vel ikke noe utvanlig. For DOL-brukere ble og er(?) også ivrig diskutert på det andre forum. Men usmakelig- ja, det skal jeg være helt enig i. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hæ?? Dårlig gjort... Det er sikkert bare fordi du ikke har sagt det til noen Nei, jeg kunne jo ikke ane at det skulle bli så mye rabalder, hadde jeg visst det skulle jeg ropt det ut. Hehe, lang, interessant tråd, vet du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.