Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ikke sant Og jeg har ikke fått noen mail så langt, så da er det jo ikke noe å mase med :0) Blir spennende å se da, om vi får noen nye medlemmer :0) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Det er vel ikke noe utvanlig. For DOL-brukere ble og er(?) også ivrig diskutert på det andre forum. Men usmakelig- ja, det skal jeg være helt enig i. Noen skal nå reagere på alt... Hvordan ble det usmakelig å si at enkelte bruker reagerer veldig på å legge ut linken her? Det er jo sant? Det er ikke en personkarakteristikk, eller ment som en nedverdigende kommentar - det er sånn det er, og grunnen til at jeg ikke poster linken direkte i svaret til den som spurte. Det er ikke usmakelig å forklare grunnen til at linken ikke blir postet direkte, det blir usmakelig om man går på å diskutere direkte person - og årsaker til at denne ikke ønsker linken postet. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 :0) Blir spennende å se da, om vi får noen nye medlemmer :0) Jeg håper det 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg håper det Me tooooo :0) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Nei, jeg kunne jo ikke ane at det skulle bli så mye rabalder, hadde jeg visst det skulle jeg ropt det ut. Hehe, lang, interessant tråd, vet du... I know... Den utartet seg vel litt mer enn jeg hadde tenkt... Og hadde jeg visst at det skulle bli en nær sagt vendetta ut av det, så hadde jeg ikke sagt at jeg hadde postet den 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 I know... Den utartet seg vel litt mer enn jeg hadde tenkt... Og hadde jeg visst at det skulle bli en nær sagt vendetta ut av det, så hadde jeg ikke sagt at jeg hadde postet den Moroa blir jo borte uten litt hyl og skrik og fornærmede miner, hehe, noen er hårsåre da ) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Moroa blir jo borte uten litt hyl og skrik og fornærmede miner, hehe, noen er hårsåre da ) Det er sant Det er godt jeg kan bidra til at dere blir gamle! En god latter forlenger livet osv... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Noen skal nå reagere på alt... Hvordan ble det usmakelig å si at enkelte bruker reagerer veldig på å legge ut linken her? Det er jo sant? Det er ikke en personkarakteristikk, eller ment som en nedverdigende kommentar - det er sånn det er, og grunnen til at jeg ikke poster linken direkte i svaret til den som spurte. Det er ikke usmakelig å forklare grunnen til at linken ikke blir postet direkte, det blir usmakelig om man går på å diskutere direkte person - og årsaker til at denne ikke ønsker linken postet. Det er usmakelig å diskutere folk fra annet forum. Og det er usmakelig at DOL brukere blir diskutert på Avkroken. Usmakelig at du ikke satt ut linken? Nei, hvorfor skulle jeg påstå det? 0 Siter
Gjest anonnonon Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Det er usmakelig å diskutere folk fra annet forum. Og det er usmakelig at DOL brukere blir diskutert på Avkroken. Usmakelig at du ikke satt ut linken? Nei, hvorfor skulle jeg påstå det? ''Det er usmakelig å diskutere folk fra annet forum. Og det er usmakelig at DOL brukere blir diskutert på Avkroken.'' Det er sant, men enkeltpersoner fra dol har vel aldri blitt diskutert på det nye forumet. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 ''Det er usmakelig å diskutere folk fra annet forum. Og det er usmakelig at DOL brukere blir diskutert på Avkroken.'' Det er sant, men enkeltpersoner fra dol har vel aldri blitt diskutert på det nye forumet. Jeg vet ikke nå, men det skjedde rett etter det forumet startet. Usmakelig- men ikke noe å bry seg om, uansett. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Det er usmakelig å diskutere folk fra annet forum. Og det er usmakelig at DOL brukere blir diskutert på Avkroken. Usmakelig at du ikke satt ut linken? Nei, hvorfor skulle jeg påstå det? Jeg sa ikke at du mente det var usmakelig at jeg ikke la ut linken. Jeg sa jeg ikke skjønte hvordan det ble usmakelig at jeg forklarte HVORFOR linken ikke ble lagt ut. Jeg har ikke sagt noe om hvem som mener det, hvorfor de mener det, hvilke resultater de diskusjonene har fått eller hvem de har omhandlet. Det ville nemlig vært ufint. Men å begrunne hvorfor den ikke er lagt ut synes jeg verken er usmakelig - eller "å diskutere brukere av andre forum". 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg sa ikke at du mente det var usmakelig at jeg ikke la ut linken. Jeg sa jeg ikke skjønte hvordan det ble usmakelig at jeg forklarte HVORFOR linken ikke ble lagt ut. Jeg har ikke sagt noe om hvem som mener det, hvorfor de mener det, hvilke resultater de diskusjonene har fått eller hvem de har omhandlet. Det ville nemlig vært ufint. Men å begrunne hvorfor den ikke er lagt ut synes jeg verken er usmakelig - eller "å diskutere brukere av andre forum". En plass skrev du: "I know... Jeg er ikke blant de hysteriske, men de to gangene SDD eller jeg har postet den her, har det resultert i lynsjestemning blant enkelte, og tråder over mange sider..." Da har du fortalt ganske så mye om folk i det andre forumet... Men det vi nå driver med er mest ordkløyveri- og egentlig totalt uinteressant. ;-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 En plass skrev du: "I know... Jeg er ikke blant de hysteriske, men de to gangene SDD eller jeg har postet den her, har det resultert i lynsjestemning blant enkelte, og tråder over mange sider..." Da har du fortalt ganske så mye om folk i det andre forumet... Men det vi nå driver med er mest ordkløyveri- og egentlig totalt uinteressant. ;-) Ja, og det var årsaken til at det ikke ble lagt ut - ikke noe om enkeltpersoner 0 Siter
Gjest anonnonon Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg vet ikke nå, men det skjedde rett etter det forumet startet. Usmakelig- men ikke noe å bry seg om, uansett. Det skjedde vel på Avkroken, ja, men nå er det forumet nedlagt og alle innlegg er slettet, så det er ingen som kan gå tilbake og finne noe der. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Ja, og det var årsaken til at det ikke ble lagt ut - ikke noe om enkeltpersoner psst. Forumet nede? Merkelig innlogging nå. Går ikke 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 psst. Forumet nede? Merkelig innlogging nå. Går ikke Nei, er pålogget nå? 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Nei, er pålogget nå? Du kan kanskje gi beskjed. Det står bare skriv inn passord..... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Du kan kanskje gi beskjed. Det står bare skriv inn passord..... Done 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Du kan kanskje gi beskjed. Det står bare skriv inn passord..... Har varslet Sol, men hun kommer ikke inn på admin-panelet, så det er nok noe galt. Jeg har ikke problemer med noe... Sier fra om jeg hører noe mer, ellers får du bare prøve igjen med jevne mellomrom 0 Siter
Gjest [email protected] Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg har... Send meg en mail på [email protected], og si fra her når du har gjort det. Sjekker den aldri Jeg blir nemlig slaktet om jeg poster den her igjen... Er Solsiden det nye navnet på Avkroken? I tilfelle har jeg fått linken dit nå. Må si jeg liker bedre navnet Solsiden enn Avkroken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.