Gå til innhold

Er Avkroken nedlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har varslet Sol, men hun kommer ikke inn på admin-panelet, så det er nok noe galt. Jeg har ikke problemer med noe...

Sier fra om jeg hører noe mer, ellers får du bare prøve igjen med jevne mellomrom :)

Takk takk :) Prøver igjen i morgen for det er med det samme enda.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

23

• Dorthe

5

• ekte nick

3

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Persille1365381127
Skrevet

Er Solsiden det nye navnet på Avkroken?

I tilfelle har jeg fått linken dit nå. Må si jeg liker bedre navnet Solsiden enn Avkroken.

Jepp :)

Persille1365381127
Skrevet

Takk takk :) Prøver igjen i morgen for det er med det samme enda.

Fra Sol: Kommer hun inn nå? Hvis ikke, kan du be henne prøve en annen nettleser?

Det går også an å logge inn direkte fra forsiden, hvis hun scroller helt nederst. Der er det to felt for nick og passord. Ser at det blir et ukjent innloggingsbilde hvis man trykker på "logg inn" her øverst.

Skrevet

Hva er forskjellen på om alle sender deg en mail og får den fra deg- eller at du legger den ut her og at alle får adressen på den måten?

Fordi det er så gruelig mange dritt-troll her inne.

Skrevet

Det er visst så hemmelig, så den linken får ingen. Syns det er litt tåpelig jeg.

Jaa, det er jo så inderlig hemmelig. Giiid.

Grunnen er at DOLere blir sure, og solsiden vil ikke ha alle trolla som er her. Enkelte og greit.

Persille1365381127
Skrevet

Det er visst så hemmelig, så den linken får ingen. Syns det er litt tåpelig jeg.

Alle som ber om den får den på mail, så SÅ hemmelig er det ikke :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fordi det er så gruelig mange dritt-troll her inne.

Hvordan kan du gjenkjenne dritt-troll som melder seg på avkroken m/nylaget nick?

Skrevet

Hvordan kan du gjenkjenne dritt-troll som melder seg på avkroken m/nylaget nick?

Det er mange som ikke bruker samme nick som her inne, forskjellen er bare at der inne må man bruke samme nick hele tiden og dermed lar folk være å trolle.

Du er jo sikkert også klar over at det er de vanlige, kjente nickene som troller her fordi de har muligheten til det. Den muligheten finnes ikke der inne, derfor blir det ikke trollet. Om folk juger så må de i så fall gjøre det under eget nick og det er nok vanskelig for man bør jo huske løgnhistoriene sine også. Drittslenging skjer også under eget nick, det kan bli ganske rabalder innimellom der inne også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...