Gå til innhold

Selvtillit

Anbefalte innlegg

Gjest deppeguri
Skrevet

Jeg har dårlig selvttillit innimellom. Det arter seg slik at jeg f.eks går og tror at jeg snart får sparken på jobben min fordi jeg ikke er noe flink, at kjæresten sikkert er lei av meg og at jeg er kjedelig, at jeg ikke er en god venninne eller datter eller mamma for den saks skyld. At jeg er stygg, ufiks og snart for gammel til det meste… etc. etc. Jeg syns alle rundt meg er flinkere, smartere enn meg. Det er ikke slik hele tiden, men dukker opp i ny og ne. Er det flere som er sånn??

Skrevet

Har det HELT på samme måte. Inni en dårlig periode nå. Har mange gode venner og en kjekk kjæreste, men trekker meg allikevel litt unna og isolerer meg litt fordi jeg er redd for at jeg ikke er bra nok. At jeg er kjedelig og er derfor redd for at de skal bli lei av meg når de skjønner hvor kjedelig jeg egentlig er...

Har ikke noen diagnose, selv om det sikkert skyldes at jeg er lettere deprimert innimellom? Ikke godt å si.

Gjest den beste boka innenfor temaet
Skrevet

Tror alle har det sånn.

Helt frem til de har lest boken Selvfølelse nå.

Kan anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...