Gjest hilsen engstlig Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hei dere. Nå lurer jeg på noe kanskje litt dumt noe. Jeg skal til tannlegen snart, og jeg har ekstremt tannlegeskrekk. Vet ikke helt hva jeg er redd for, men tror jeg er redd det skal gjøre vondt i hvert fall.. Så til spørsmålet.. Hjelper det å ta smertestillende FØR jeg skal dit? Kan jeg ta to paralgin forte før jeg drar, for at det ikke skal være vondt? (Bruker disse tablettene av andre årsaker, og de tar jo en del smerte vekk). Men altså.. Funker det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hvis tannlegen skal gjøre noe som gjør vondt så får du jo bedøvelse så jeg ser ikke helt hensikten. Kan du ikke be om å få noe beroligende i forkant? 0 Siter
Gjest hilsen engstlig Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hvis tannlegen skal gjøre noe som gjør vondt så får du jo bedøvelse så jeg ser ikke helt hensikten. Kan du ikke be om å få noe beroligende i forkant? Sant, men jeg er så redd for hele greia.. Vet ikke om jeg kan få noe beroligende, jeg. Er fortsatt tenåring og går til min gamle skoletannlege, aner ikke om det har noe å si? Vondt å grue seg så mye. For noe som egentlig ikke er noe å grue seg til.. 0 Siter
ekte nick Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ja da, det kan du ta. Bare husk å opplys tannlegen om at du har tatt det, så han beregner bedøvelsesdosen deretter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.