Jølsen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Her blir det ikke søvn i kveld ser jeg. Kom på jobb kl 7 og det ser ut til at man ikke kommer seg hjem før langt uti natten. Ha en god dag, sov godt! :-) 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ja noen må jobbe også,ha en god dag : ) 0 Siter
pusi Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg oppdaget nettopp at leveringsfristen er tre timer senere enn jeg trodde )) Dermed har jeg masse tid til finpussen i morgen og kan gå hjem snart. Skal tenke på deg når jeg sover middag ;o) 0 Siter
Gjest Sigurdsen2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Nå må du slutte med å ha fire trege ufaglærte på jobb! Med den politiske innstillingen din, får du jo aldri skikkelige ansatte. Attitude, gutt! Nytter ikke å være svær i kjeften her, og drekka mye og skryte mye, du må ha folk som kan jobbe OG får lønn, vet du. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Du får bruke dvergen mer! :0) Hatt ei fin helg da? 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Nå må du slutte med å ha fire trege ufaglærte på jobb! Med den politiske innstillingen din, får du jo aldri skikkelige ansatte. Attitude, gutt! Nytter ikke å være svær i kjeften her, og drekka mye og skryte mye, du må ha folk som kan jobbe OG får lønn, vet du. Ha ha, du er jo tøff, og veldig vanskelig å se hvem som har skrevet dette! Tør ikke engang skrive under med nicket ditt. Forbanna rasshøl. Men men, jeg har ingen ufaglærte på jobb, her er bare celebre folk! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Du får bruke dvergen mer! :0) Hatt ei fin helg da? Ja, hadde en kjempefin helg! Mye å gjøre, mye farting hit og dit, men det er endel av gamet. Du da søtings? 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Jeg oppdaget nettopp at leveringsfristen er tre timer senere enn jeg trodde )) Dermed har jeg masse tid til finpussen i morgen og kan gå hjem snart. Skal tenke på deg når jeg sover middag ;o) Oi, så søt du er da! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Ja, hadde en kjempefin helg! Mye å gjøre, mye farting hit og dit, men det er endel av gamet. Du da søtings? Godt du hadde ei fin helg :0) Vi var i bursdag til to venninner. "Bad taste" party! Moro det, mange artige kostymer hvertfall! He,he! Ble en tidlig kveld, men, men... Ellers var det stille og rolig. Var turnoppvisning med snuppen! He,he! De var så søte der de hoppet rundt! På heia en tur, med mine unger, og nabo unger! Og så klart støvler denne gang ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.