Gå til innhold

Jobb, jobb, jobb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det ikke søvn i kveld ser jeg. Kom på jobb kl 7 og det ser ut til at man ikke kommer seg hjem før langt uti natten.

Ha en god dag, sov godt! :-)

Skrevet

Jeg oppdaget nettopp at leveringsfristen er tre timer senere enn jeg trodde :o))

Dermed har jeg masse tid til finpussen i morgen og kan gå hjem snart.

Skal tenke på deg når jeg sover middag ;o)

Gjest Sigurdsen2
Skrevet

Nå må du slutte med å ha fire trege ufaglærte på jobb! Med den politiske innstillingen din, får du jo aldri skikkelige ansatte.

Attitude, gutt! Nytter ikke å være svær i kjeften her, og drekka mye og skryte mye, du må ha folk som kan jobbe OG får lønn, vet du.

Skrevet

Nå må du slutte med å ha fire trege ufaglærte på jobb! Med den politiske innstillingen din, får du jo aldri skikkelige ansatte.

Attitude, gutt! Nytter ikke å være svær i kjeften her, og drekka mye og skryte mye, du må ha folk som kan jobbe OG får lønn, vet du.

Ha ha, du er jo tøff, og veldig vanskelig å se hvem som har skrevet dette! Tør ikke engang skrive under med nicket ditt. Forbanna rasshøl.

Men men, jeg har ingen ufaglærte på jobb, her er bare celebre folk! :-)

Skrevet

Du får bruke dvergen mer! :0)

Hatt ei fin helg da?

Ja, hadde en kjempefin helg! Mye å gjøre, mye farting hit og dit, men det er endel av gamet.

Du da søtings?

Skrevet

Jeg oppdaget nettopp at leveringsfristen er tre timer senere enn jeg trodde :o))

Dermed har jeg masse tid til finpussen i morgen og kan gå hjem snart.

Skal tenke på deg når jeg sover middag ;o)

Oi, så søt du er da!

Skrevet

Ja, hadde en kjempefin helg! Mye å gjøre, mye farting hit og dit, men det er endel av gamet.

Du da søtings?

Godt du hadde ei fin helg :0)

Vi var i bursdag til to venninner. "Bad taste" party!

Moro det, mange artige kostymer hvertfall! He,he!

Ble en tidlig kveld, men, men...

Ellers var det stille og rolig. Var turnoppvisning med snuppen! He,he! De var så søte der de hoppet rundt!

På heia en tur, med mine unger, og nabo unger!

Og så klart støvler denne gang ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...