Gå til innhold

Yess!! Emma Tallulah!!

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

9

• damedamen

8

• Mary Poppins

7

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Emma er et nydelig navn da, mens Tallulah er en tilvenningssak :o)

Skrevet

Så det nettopp på nyhetsidene ja :) Men hva er Tallulah? Altså, jeg forstår at det må være et navn, men det må vel være nytt? Finnes det noen navnebetydning?

Skrevet

Huff, noe så harry. I klasse med Anne Madonna, synes jeg.

Fint at alt gikk bra, da.

Aliza1365380759
Skrevet

*lol* jasså du, takk for svar. Indianernavn......

Jepp, ikke noe tull der i gården altså! ;-) Hun har sikkert en engel-hjelper som heter det, det er jo så "in" å ha indianerhjelper i "de nyreligiøse kretser".

Skrevet

Tallulah er ett av de styggeste navnene jeg hører.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Tallulah er ett av de styggeste navnene jeg hører.''

Vil det si at du har hørt det før? Det har nemlig aldri jeg, og for min del kunne det bare fortsatt sånn. :-D

Gjest skulkesjal
Skrevet

Huff, noe så harry. I klasse med Anne Madonna, synes jeg.

Fint at alt gikk bra, da.

Helt enig. Tenker mormor gremmes. :)

Skrevet

Vil det si at du har hørt det før? Det har nemlig aldri jeg, og for min del kunne det bare fortsatt sånn. :-D

Tallulah Belle, datteren til Demi Moore.

Skrevet

Der er jeg faktisk helt enig med deg. Det er grusomt.

Skrevet

Jeg hørte det faktisk på lørdag, på God kveld norge. Datteren til Lisa Stokke heter det. Og jeg har hørt det et par ganger tidligere også.

Skrevet

Der er jeg faktisk helt enig med deg. Det er grusomt.

Wow ;O)

Skrevet

hehe ;)

Jeg syns Emma er kjempefint, men Tallulah ødela hele navnet.

Skrevet

Jeg syns Emma er kjempefint, men Tallulah ødela hele navnet.

Neimen jøss til og med der er jeg enig. Emma er veldig fint. Synd de ødelegger navnet med dette Tallullah greiene. Jeg synes forøvrig også det er litt merkelig at barnet skal ha et indiansk navn.

Skrevet

Neimen jøss til og med der er jeg enig. Emma er veldig fint. Synd de ødelegger navnet med dette Tallullah greiene. Jeg synes forøvrig også det er litt merkelig at barnet skal ha et indiansk navn.

Hvorfor er det mer merkelig med indiansk enn f.eks engelsk, som er veldig vanlig i Norge?

Skrevet

Hvorfor er det mer merkelig med indiansk enn f.eks engelsk, som er veldig vanlig i Norge?

Men hvor har jeg sagt det da?

Skrevet

Men hvor har jeg sagt det da?

Tja... Emma er opprinnelig et tysk navn. Hvorfor er det merkeligere med et indiansk enn tysk? Handler vel bare om tradisjoner begge deler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...