Babette Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg forbinder navnet Tallulah med filmen Bugsy Malone. "My name is Tallulah" er en av flere kjempefine sanger fra den filmen. var det Jodie Foster som spilte henne, tro? Hun var i alle fall med. 0 Siter
Atene Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg forbinder navnet Tallulah med filmen Bugsy Malone. "My name is Tallulah" er en av flere kjempefine sanger fra den filmen. var det Jodie Foster som spilte henne, tro? Hun var i alle fall med. Det var Jodie Foster, og det var akkurat den samme assosiasjonen jeg fikk. Husker enda at jeg så filmen på kino, med bløtkakekastende geværer. 0 Siter
Babette Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Det var Jodie Foster, og det var akkurat den samme assosiasjonen jeg fikk. Husker enda at jeg så filmen på kino, med bløtkakekastende geværer. 1976? Veldig bra film. Den finnes også i musicalversjon. Og bra filmmusikk. Jeg kjøpte både den plata og plata med musikken fra Bilitis 16 år. Den filmen så jeg for øvrig sammen med onanerende pensjonister en formiddag på Carl Johan-teateret. Et minne for livet. 0 Siter
frosken Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Huff, noe så harry. I klasse med Anne Madonna, synes jeg. Fint at alt gikk bra, da. Hehe... Omtrent det samme som jeg tenkte da jeg så navnet. 0 Siter
frosken Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Emma er et nydelig navn da, mens Tallulah er en tilvenningssak ) En usedvanlig diplomatisk kommentar...*s* 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Dæven sånn går det når man er i utlandet!! Da finner man ut Norgesnyhetene ved å scrolle seg ørten sider nedover på dol! *he he* Ja ja, Antar ungen er oppkalt etter den legendariske Tallulah Bankhead, som skal ha sagt til en katolsk pater da han under en gudstjeneste kom svingende med røkelseskaret: "Dahling, your drag is divine, but your purse is on fire." 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Tallulah er ett av de styggeste navnene jeg hører. Jeg er ikke enig med deg, men jeg synes det er et navn som høres veldig rart ut på en norsk unge, akkurat som Phoebe. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er ikke enig med deg, men jeg synes det er et navn som høres veldig rart ut på en norsk unge, akkurat som Phoebe. Det er helt greit at du ikke er enig ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Dæven sånn går det når man er i utlandet!! Da finner man ut Norgesnyhetene ved å scrolle seg ørten sider nedover på dol! *he he* Ja ja, Antar ungen er oppkalt etter den legendariske Tallulah Bankhead, som skal ha sagt til en katolsk pater da han under en gudstjeneste kom svingende med røkelseskaret: "Dahling, your drag is divine, but your purse is on fire." ''Dæven sånn går det når man er i utlandet!!'' Trodde du hadde vært og stengt hytta, jeg? *hmf, har jeg ikke oversikten?* 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 ''Dæven sånn går det når man er i utlandet!!'' Trodde du hadde vært og stengt hytta, jeg? *hmf, har jeg ikke oversikten?* *S* Neida, ingen hytteferie denne gangen:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 *S* Neida, ingen hytteferie denne gangen:) Ok. Snart er det min tur! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.