Gå til innhold

Yess!! Emma Tallulah!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forbinder navnet Tallulah med filmen Bugsy Malone. "My name is Tallulah" er en av flere kjempefine sanger fra den filmen. var det Jodie Foster som spilte henne, tro? Hun var i alle fall med.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

9

• damedamen

8

• Mary Poppins

7

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg forbinder navnet Tallulah med filmen Bugsy Malone. "My name is Tallulah" er en av flere kjempefine sanger fra den filmen. var det Jodie Foster som spilte henne, tro? Hun var i alle fall med.

Det var Jodie Foster, og det var akkurat den samme assosiasjonen jeg fikk. Husker enda at jeg så filmen på kino, med bløtkakekastende geværer.

Skrevet

Det var Jodie Foster, og det var akkurat den samme assosiasjonen jeg fikk. Husker enda at jeg så filmen på kino, med bløtkakekastende geværer.

1976? Veldig bra film. Den finnes også i musicalversjon. Og bra filmmusikk. Jeg kjøpte både den plata og plata med musikken fra Bilitis 16 år. Den filmen så jeg for øvrig sammen med onanerende pensjonister en formiddag på Carl Johan-teateret. Et minne for livet.

Skrevet

Huff, noe så harry. I klasse med Anne Madonna, synes jeg.

Fint at alt gikk bra, da.

Hehe... Omtrent det samme som jeg tenkte da jeg så navnet.

Skrevet

Emma er et nydelig navn da, mens Tallulah er en tilvenningssak :o)

En usedvanlig diplomatisk kommentar...*s*

Skrevet

Dæven sånn går det når man er i utlandet!! Da finner man ut Norgesnyhetene ved å scrolle seg ørten sider nedover på dol! *he he*

Ja ja,

Antar ungen er oppkalt etter den legendariske Tallulah Bankhead, som skal ha sagt til en katolsk pater da han under en gudstjeneste kom svingende med røkelseskaret: "Dahling, your drag is divine, but your purse is on fire."

Skrevet

Tallulah er ett av de styggeste navnene jeg hører.

Jeg er ikke enig med deg, men jeg synes det er et navn som høres veldig rart ut på en norsk unge, akkurat som Phoebe.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er ikke enig med deg, men jeg synes det er et navn som høres veldig rart ut på en norsk unge, akkurat som Phoebe.

Det er helt greit at du ikke er enig :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Dæven sånn går det når man er i utlandet!! Da finner man ut Norgesnyhetene ved å scrolle seg ørten sider nedover på dol! *he he*

Ja ja,

Antar ungen er oppkalt etter den legendariske Tallulah Bankhead, som skal ha sagt til en katolsk pater da han under en gudstjeneste kom svingende med røkelseskaret: "Dahling, your drag is divine, but your purse is on fire."

''Dæven sånn går det når man er i utlandet!!''

Trodde du hadde vært og stengt hytta, jeg? *hmf, har jeg ikke oversikten?*

Skrevet

''Dæven sånn går det når man er i utlandet!!''

Trodde du hadde vært og stengt hytta, jeg? *hmf, har jeg ikke oversikten?*

*S*

Neida, ingen hytteferie denne gangen:)

Gjest Elextra
Skrevet

*S*

Neida, ingen hytteferie denne gangen:)

Ok. Snart er det min tur! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...