Gå til innhold

Rotspissamputasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ha rotspissamputasjon og lurer på om noen her har hatt det før. Kanskje dere kan fortelle meg om hvordan det var?

Det er en fortann og den er ikke vond. Man må vel ikke ha smertestillende etterpå? Og kan det oppstå noen komplikasjoner med tannen i ettertid?

Som ved de fleste inngrep skal man ikke være syk, gjelder dette også ved rotspissamputasjon?

Håper noen kan svare :)

Gjest pinglelita
Skrevet

Ja, det blir som en operasjon. Alt må være rent og du må være frisk. Det gikk helt greit, det var ikke vondt eller noe. Du trenger ikke grue deg. Men for min del var det mislykket, jeg måtte trekke tanna noen år senere. Kan ikke huske om det var spesielt smertefullt etterpå.

Skrevet

Har vært gjennom dette inngrepet for noen år siden, gikk bra det:-)) Var litt skremmende med lydene under operasjonen synes jeg, men jeg har tannlegeskrekk altså. En tid etter inngrepet ble jeg plaget med tilbakefall av de samme smertene som jeg hadde før operasjonen, dtte gjentok seg et par-tre ganger det påfølgende året, ble derfor tatt re-operasjon, etter dette har jeg vært helt smertefri og med tanna i god behold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...