Gå til innhold

Sett at banken min gikk konkurs

Anbefalte innlegg

Gjest money4nothing
Skrevet

Jeg har mitt lån i Glitnir som i dag ble overtatt av staten på Island. Hva hadde skjedd dersom staten ikke hadde gått inn med store summer, hadde lånet jeg har der forsvunnet, eller blir det nå dyrere å ha lån i nettopp denne banken?

;)

Skrevet

Sjekk om Glitnir inngår i bankgarantifonden. Med dette garanteres innskudd opp til to mill.

Skrevet

Lånet ditt hadde da blitt kjøpt opp av andre, og mest sannsynlig ville du endt opp med markedsrente. Lånet forsvinner bare ikke. DET er helt sikkert.

Skrevet

Sjekk om Glitnir inngår i bankgarantifonden. Med dette garanteres innskudd opp til to mill.

''Sjekk om Glitnir inngår i bankgarantifonden. Med dette garanteres innskudd opp til to mill.''

Det gjør de. :o) Skandiabanken derimot gjør ikke det, der får man tilbake max. 160.000,- om noe går galt og man har mye penger i banken.

Skrevet

''Sjekk om Glitnir inngår i bankgarantifonden. Med dette garanteres innskudd opp til to mill.''

Det gjør de. :o) Skandiabanken derimot gjør ikke det, der får man tilbake max. 160.000,- om noe går galt og man har mye penger i banken.

Hvor finner du ut dette? Vet du noe om Sparebank1?

Skrevet

Skulle ønske min gikk konkurs!

Da hadde eg kanskje kommet i 0?

Skrevet

Skandiabanken har søkt om medlemsskap i det norske fondet. De regner med å være med der fra årsskiftet.

Skrevet

Hvor finner du ut dette? Vet du noe om Sparebank1?

Sto en lenke til en oversikt på VG på nettet for noen dager siden (1-2 uker). Siden jeg har en del penger i Glitnir så sjekket jeg.

Skrevet

Å neida, du slipper nok ikke unna lånet ditt likevel:-)

Dette blir jo da utestående fordringer som vil bli drevet inn. Det kan være at andre kjøper dette opp, så banken får tilført midler raskt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...