Gjest money4nothing Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg har mitt lån i Glitnir som i dag ble overtatt av staten på Island. Hva hadde skjedd dersom staten ikke hadde gått inn med store summer, hadde lånet jeg har der forsvunnet, eller blir det nå dyrere å ha lån i nettopp denne banken? 0 Siter
damedamen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Sjekk om Glitnir inngår i bankgarantifonden. Med dette garanteres innskudd opp til to mill. 0 Siter
Janna Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Lånet ditt hadde da blitt kjøpt opp av andre, og mest sannsynlig ville du endt opp med markedsrente. Lånet forsvinner bare ikke. DET er helt sikkert. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Sjekk om Glitnir inngår i bankgarantifonden. Med dette garanteres innskudd opp til to mill. ''Sjekk om Glitnir inngår i bankgarantifonden. Med dette garanteres innskudd opp til to mill.'' Det gjør de. ) Skandiabanken derimot gjør ikke det, der får man tilbake max. 160.000,- om noe går galt og man har mye penger i banken. 0 Siter
mirami Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 ''Sjekk om Glitnir inngår i bankgarantifonden. Med dette garanteres innskudd opp til to mill.'' Det gjør de. ) Skandiabanken derimot gjør ikke det, der får man tilbake max. 160.000,- om noe går galt og man har mye penger i banken. Hvor finner du ut dette? Vet du noe om Sparebank1? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Skulle ønske min gikk konkurs! Da hadde eg kanskje kommet i 0? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 ''Sjekk om Glitnir inngår i bankgarantifonden. Med dette garanteres innskudd opp til to mill.'' Det gjør de. ) Skandiabanken derimot gjør ikke det, der får man tilbake max. 160.000,- om noe går galt og man har mye penger i banken. Skandiabanken har søkt om medlemsskap i det norske fondet. De regner med å være med der fra årsskiftet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Hvor finner du ut dette? Vet du noe om Sparebank1? Sto en lenke til en oversikt på VG på nettet for noen dager siden (1-2 uker). Siden jeg har en del penger i Glitnir så sjekket jeg. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Hvor finner du ut dette? Vet du noe om Sparebank1? http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/1.3504846 0 Siter
mrxx Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Å neida, du slipper nok ikke unna lånet ditt likevel:-) Dette blir jo da utestående fordringer som vil bli drevet inn. Det kan være at andre kjøper dette opp, så banken får tilført midler raskt. 0 Siter
mirami Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/1.3504846 Takk for linken! Men jeg fant ingening der om at Sparebank1 var en del av dette fondet? (bortsett fra at alle norskeide banker er det. Men jeg vet ikke om Sparebank1 er norskeid..) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Takk for linken! Men jeg fant ingening der om at Sparebank1 var en del av dette fondet? (bortsett fra at alle norskeide banker er det. Men jeg vet ikke om Sparebank1 er norskeid..) Send en e-mail til banken og spør. https://www2.sparebank1.no/portal/1001/3_privat [email protected] Det gjorde vi, da vi var i tvil. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.