Gå til innhold

På legejakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdateres fastlegelistene på nett kontinuerlig hele døgnet? Lurer på hvor ofte det er vits i å gå innpå for å sjekke om ønsket lege® har fått ledig plass.

Skrevet

Jeg hang omtrent daglig på tråden til NAV til jeg fikk den legen jeg ville ha, han måtte ha en viss avgang på listene sine før jeg fikk plass.

Gjest også legeløs
Skrevet

Det skulle vel holde å sjekke etpar ganger i timen skulle jeg tro? Håper du får napp snart...var legeløs et år jeg også og jeg satt desperat foran pcen og ventet på ledig lege. Bedre ble det ikke av kroniske smerter i nakken pga mitt krampaktige grep om musa.

Skrevet

Jeg hang omtrent daglig på tråden til NAV til jeg fikk den legen jeg ville ha, han måtte ha en viss avgang på listene sine før jeg fikk plass.

Hvor lang tid(sånn ca.) ventet du?

Jeg er innpå navsidene minst 20 ganger daglig,jeg:-p

Skrevet

Det skulle vel holde å sjekke etpar ganger i timen skulle jeg tro? Håper du får napp snart...var legeløs et år jeg også og jeg satt desperat foran pcen og ventet på ledig lege. Bedre ble det ikke av kroniske smerter i nakken pga mitt krampaktige grep om musa.

Et år!!?! :-o

Huff, nå ble jeg litt motløs...

Bra det ordnet seg for deg til slutt, da!

Skrevet

Hvor lang tid(sånn ca.) ventet du?

Jeg er innpå navsidene minst 20 ganger daglig,jeg:-p

Jeg ringte hver dag i en ukes tid, så skulle jeg reise på ferie når han hadde bare et par pasienters avgang igjen. De nekter jo å operere med ventelister (i alle fal gjorde de ikke det da), men da jeg fortalte damen at jeg skulle reise bort en uke og dermed kom til å havne bakerst i køen igjen så skrev hun opp navnet mitt og laget sin egen lille venteliste. :o) Og da jeg kom hjem fra ferie fikk jeg brev i posten og hadde fått den legen jeg ville ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...