Gjest Har titta ut. Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 men jeg vil bare nevne at verden der ute akkurat nå går av hengslene i et finansielt ragnarokk. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Vi kan gå over til byttehandling? 0 Siter
Gjest Har titta ut. Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Vi kan gå over til byttehandling? Ja, men det blir mye småsei å sende til bilfabrikken. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hvis man ikke har fått med seg det så er man relativt lost vil jeg si. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 får ikke gjort noe med akkurat det. vil du ha et eple? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Selvfølgelig har man fått med seg det, men hva skal man gjøre? Jeg har sjekket at den banken jeg har mest gryn i er sikret av bankgarantifondet, mer kan jeg i grunnen ikke gjøre. 0 Siter
Gjest tøffe tider Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg har 1 million på banken etter skilsmisseoppgjør, og banken anbefalte meg fastrenteinnskudd, ikke fordele noe av det i fond. Så jeg tror de fleste er klar over ståa... 0 Siter
Gjest Har titta ut. Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Hva vil du vi skal gjøre da? Dette vil ha innvirkning på arbeidsmarkedet (vi kan bli arbeidsledige), på finansmarkedet (vi vil få økt lånerente) og på verdien av våre eiendommer (husene våre blir mindre verdt). Jeg hadde kanskje tenkt at det ville avstedkomme kommentarer, men jeg ser jo at så ikke er tilfelle. Dol er dol 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Dette vil ha innvirkning på arbeidsmarkedet (vi kan bli arbeidsledige), på finansmarkedet (vi vil få økt lånerente) og på verdien av våre eiendommer (husene våre blir mindre verdt). Jeg hadde kanskje tenkt at det ville avstedkomme kommentarer, men jeg ser jo at så ikke er tilfelle. Dol er dol Jeg vet det kan ha innvirkning på oss - spørsmålet mitt var hva du vil vi skal gjøre med det? Det er ganske håpløst for oss å gjøre noe aktivt i denne krisen - og da er det oftest slik at man tenker mer på den nærmeste hverdagen - synd men sant... 0 Siter
Gjest Har titta ut. Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg vet det kan ha innvirkning på oss - spørsmålet mitt var hva du vil vi skal gjøre med det? Det er ganske håpløst for oss å gjøre noe aktivt i denne krisen - og da er det oftest slik at man tenker mer på den nærmeste hverdagen - synd men sant... Hvis dolere bare skulle skrive om det "de kan gjøre noe med", hadde det blitt tynt i trådene. Dolere skriver om det som opptar dem (oss), og da er tydeligvis finanskrisen ikke den helt store saken. 0 Siter
Shova Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Hvis dolere bare skulle skrive om det "de kan gjøre noe med", hadde det blitt tynt i trådene. Dolere skriver om det som opptar dem (oss), og da er tydeligvis finanskrisen ikke den helt store saken. He, he, men økonomiske problemer og vansker kan jeg tenke på hele tiden, det hjelper ikke engang å diskutere dem med andre, for de blir der uansett;) 0 Siter
Gjest løp og kjøp Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Dette vil ha innvirkning på arbeidsmarkedet (vi kan bli arbeidsledige), på finansmarkedet (vi vil få økt lånerente) og på verdien av våre eiendommer (husene våre blir mindre verdt). Jeg hadde kanskje tenkt at det ville avstedkomme kommentarer, men jeg ser jo at så ikke er tilfelle. Dol er dol Fordelen er i alle fall at stiger arbeidsledigheten, så synker renta - på sikt, i alle fall. Så vi får ikke begge deler på en gang, annet enn i muligens en kort periode. Dessuten så er ikke noe bedre enn at folk fortsetter å bruke penger og later som ingenting i slike tider. Det er mest psykologi, i alle fall her til lands, og stopper folk å bruke penger, får vi i alle fall arbeidsledighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.