Gå til innhold

Kjerringråd mot flass?

Gjest Kvitt flass i svart hår er ikke så fint.

Anbefalte innlegg

Gjest Kvitt flass i svart hår er ikke så fint.
Skrevet

Flass-shampo hos frisøren kosta 230 kr, jeg kjøpte ikke det nei, er litt knapt nå like før lønning. Fins det noe billigere??

Skrevet

Alle matbutikker selger jo flass-sjampo. Mener den koster mellom 30-40 kroner. I farta husker jeg ikke hva den heter....

Skrevet

Du kan kjøpe Fungoral shampo på apoteket. Den er relativt dyr, 100 lapp tror jeg for en liten flaske, men du skal ikke bruke den så ofte og den holder svært lenge. Hvor god den er, vet jeg ikke, men den har vært reseptbelagt før.

Det bør være verdt forsøket.

Gjest kvitt flass osv.
Skrevet

Alle matbutikker selger jo flass-sjampo. Mener den koster mellom 30-40 kroner. I farta husker jeg ikke hva den heter....

Ang, matbutikker og flass-sjampo - sjekka ut Domus her, nei de hadde bare vanlig shampo.

Skrevet

Ang, matbutikker og flass-sjampo - sjekka ut Domus her, nei de hadde bare vanlig shampo.

Det ER en vanlig sjampo som er flass-shampo. Klarer bare ikke å komme på navnet. De har reklame på den på TV stadig vekk.... *grubler*

Head and Sholders heter den jo:-) Og den tror jeg de har i alle vanlige matbutikker.

Gjest bimbimbimbooooooooom
Skrevet

Head & Shoulders fra dagligvare fungerer så det suser :)

Skrevet

Smør inn hodet med masse feit krem før du legger deg og ha på en tynn lue mens du sover. Når du dusjer, vask håret med meget mild shampoo.

Gjest Bare skryt av den her i huset
Skrevet

Head and shoulders fra dagligvare. Helt topp den, og meget rimeligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...