Gå til innhold

Anbefaler nytt forum!

Anbefalte innlegg

Gjest livets lyse side
Skrevet

Hvis du ikke spyr ut meningsløse innlegg daglig der, så blir du kastet ut.

Det forumet er ment for en fast gjeng som har hengt sammen i årevis.

Du er IKKE velkommen som ny bruker.

Jeg har vært her på DOL omrent siden det startet her, men har ikke vært så aktiv med skriving. Men der var det ingen som kjente meg, og jeg prøvde et par spede forsøk på å komme inn, men ble ignorert. Jeg skrev ikke så veldig mye mer, og poff så var profilen min borte.

Så mitt tips for å beholde din anonymitet: Ikke registrer deg på et sånt diktatursted.

''Hvis du ikke spyr ut meningsløse innlegg daglig der, så blir du kastet ut.

Du er IKKE velkommen som ny bruker.''

Det er ikke sant, men hvis du har registrert deg der, så har du fått grei beskjed om hva forumreglene er, og når de ikke blir overholdt, står det klart og tydelig hva som skjer.

Kravet om aktivitet er slettes ikke strengt, og jeg skjønner ikke hva man skal være på et forum for hvis man ikke ønsker å delta.

''Jeg har vært her på DOL omrent siden det startet her, men har ikke vært så aktiv med skriving. Men der var det ingen som kjente meg, og jeg prøvde et par spede forsøk på å komme inn, men ble ignorert. Jeg skrev ikke så veldig mye mer, og poff så var profilen min borte.''

Jeg vet ikke hvilket nick du registrerte deg under, men hvis du hadde fulgt reglene om å presentere deg, og å vise litt interesse ved å svare på noen tråder, så hadde du ikke blitt slettet heller.

''Så mitt tips for å beholde din anonymitet: Ikke registrer deg på et sånt diktatursted.''

Tror nok de fleste kan skrive under på at det er veldig slappe diktatorer der inne. :)

Gjest livets lyse side
Skrevet

Det er nok fordi du har et kjent nick. Jeg skriver som sagt svært lite, men er her alikevel. Så ingen visste hvem jeg var.

Jeg er nok ikke så flink til å småprate som deg, tror jeg:-)

Hvis jeg skal skrive noe, så må det være noe konkret, og ikke preik om vær og vind og sokker som farger i vaskemaskinen, hvis du skjønner:-)

Vi ønsker gjerne folk som vil skrive om annet enn vær og vind, så du er hjertelig velkommen til å prøve igjen hvis du har lyst. :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

He, he, jeg har ikke samme nick der ;0)

Er nok mest småprat på forumet, og om du ikke liker det, er det nok ikke rett plassen for deg.

Men synd du ikke følte deg velkommen...

Er vel kanskje ikke så rart. For om det er samme gjeng som rottet seg sammen her i sin tid- så er det ikke enkelt å komme inn som ny.

Et åpent nettforum, slik som det her, tjener vel på at ikke enkeltpersoner knytter seg altfor mye til hverandre. For hvis så skjer blir det mer og mer småprat- og mindre og mindre plass til seriøse spmål på det her som skal være et medisinsk nettsted. Slik sett var det et pluss for DOL at skravlerne fant annet forum til å drive skravlingen på.

Vi er jo heldig at flere av dem også er her, og beriker DOL. Men det verste av småpraten - og det som av mange kunne oppleves som utestenging - er borte.

Skrevet

Er vel kanskje ikke så rart. For om det er samme gjeng som rottet seg sammen her i sin tid- så er det ikke enkelt å komme inn som ny.

Et åpent nettforum, slik som det her, tjener vel på at ikke enkeltpersoner knytter seg altfor mye til hverandre. For hvis så skjer blir det mer og mer småprat- og mindre og mindre plass til seriøse spmål på det her som skal være et medisinsk nettsted. Slik sett var det et pluss for DOL at skravlerne fant annet forum til å drive skravlingen på.

Vi er jo heldig at flere av dem også er her, og beriker DOL. Men det verste av småpraten - og det som av mange kunne oppleves som utestenging - er borte.

Jeg vet ingentingom "historien" til dol, eller om gjengen som var der. Men jeg synes det er en knall gjeng som er der inn nå.

Her også :0)

Og jeg har følt meg velkommen hele tiden, selv om jeg var ny :0)

Men nå deltar jeg sikkert masse med snikksnakk! Hehe!

Gjest DryNites
Skrevet

Hvis du ikke spyr ut meningsløse innlegg daglig der, så blir du kastet ut.

Du er IKKE velkommen som ny bruker.

Jeg har vært her på DOL omrent siden det startet her, men har ikke vært så aktiv med skriving. Men der var det ingen som kjente meg, og jeg prøvde et par spede forsøk på å komme inn, men ble ignorert. Jeg skrev ikke så veldig mye mer, og poff så var profilen min borte.

Så mitt tips for å beholde din anonymitet: Ikke registrer deg på et sånt diktatursted.

Og du mener du er urettferdig behandlet fordi du heller ville snike enn å delta? Hvis du syntes det var så mange elendige tråder der, hvorfor startet du ingen selv da? Så kunne du jo ha bidratt til å heve "nivået".

Men neida, det er såklart heller mye bedre å slenge dritt...anonymt.

Skrevet

Er dette det samme som avkroken, bare med nytt navn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...