Gå til innhold

Hva er din luxus i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Gjest medister-Magda
Skrevet

Stua tyttebær til medisterpuddingen.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

11

• Dorthe

5

• Lillemus

2

• løvinne71

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aimabel
Skrevet

Er det? Hvor bestiller du pizzaene dine fra?

De med lite penger, bruker de jo på usunt uansett, så det må jo være sunt for dem å gå tilbake på vann og hjemmebakt brød, eller?

Jada, bestillingspizza er ikke så billig, men frossenpizza er billig. Dessuten tror jeg kneipp for fem kroner er billigere enn hjemmebakt brød...?

Skrevet

Stua tyttebær til medisterpuddingen.

Det var da voldsomt :) Nyt dem så lenge du kan ;)

Gjest medister-Lovisa
Skrevet

Det var da voldsomt :) Nyt dem så lenge du kan ;)

Her på bruket går det gjerne 2-3 liter i uka. Derfor gjelder det å være nøysom.

Skrevet

Her på bruket går det gjerne 2-3 liter i uka. Derfor gjelder det å være nøysom.

2 til tre liter boffaris?

Gjest hønse-Magda
Skrevet

2 til tre liter boffaris?

Nei nei. 2-3 liter stua tyttebær i uka.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er student og nå for tiden får jeg ikke jobbet så mye,så kontoen min er ofte overtrukket.Skulle ønske jeg kunne forandre på dette,og stramme inn budsjettet mitt,men er altfor mange ting som frister. Shopping,blader,festing i helgene...også går jeg på dansekurs,i tillegg til Sats,og det er ganske dyrt i lengden.

Nei,jeg må få meg en jobb.

Fordelen med å bruke penger på så mye forskjellig er jo at det ikke blir så vanskelig å finne måter å stramme livremmen.

SATS-trening er jo kjempedyrt, jeg hadde aldri tatt meg råd til det som student. Med mindre jeg virkelig trente hver dag, kanskje. Tar meg ikke engang råd til det nå som jeg tjener ganske bra, men det har jo også sammenheng med at jeg liker bedre å trene på andre måter, og derfor frykter jeg ville bli nok et støttemedlem.

Skrevet

Vi har begynt å handle en dag i uka, etter oppsatt handleliste. Det fungerer bra! Den nye handleadferden vår forsterket seg selv veldig raskt, da vi så hvor mye penger vi sparte på dette. Vi sparer dessuten mye tid og slipper å kjase avgårde sultne og slitne rett etter jobb.

Skrevet

Vi har begynt å handle en dag i uka, etter oppsatt handleliste. Det fungerer bra! Den nye handleadferden vår forsterket seg selv veldig raskt, da vi så hvor mye penger vi sparte på dette. Vi sparer dessuten mye tid og slipper å kjase avgårde sultne og slitne rett etter jobb.

Det er helt klart mange fordeler med ukehandel. Jeg må få satt det i system jeg også. Er så lei av å avgårde for ditt og datt hver eneste dag...

Skrevet

Det er helt klart mange fordeler med ukehandel. Jeg må få satt det i system jeg også. Er så lei av å avgårde for ditt og datt hver eneste dag...

Det er virkelig en stor lettelse, og vi har alltid det vi trenger i huset. Men vi har ikke lenger mengder av det vi ikke trenger, og som ofte ikke ble brukt før utløpsdatoen gikk ut, og dermed måtte kastes. Veldig uøkonomisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...