Gå til innhold

trist

Gjest lilletristemeg

Anbefalte innlegg

Gjest lilletristemeg
Skrevet

Fikk akkurat mail om at jeg ikke fikk jobben jeg har søkt.

Sykkelen min ble stjålet i går og akkurat nå er det like før jeg begynner å gråte

Skrevet

Skikkelig kjip dag for deg dette da :( Men du, den jobben var kanskje ikke den rette for deg, du får nok et annet bedre tilbud. Krysser fingrene for deg! Hør med politi om de har funnet sykkelen? Hittegodsavdeling?

Skrevet

Huffda, må si jeg føler med deg!

Får håpe det snart dukker opp en annen jobb og at sykkelen kommer til rette igjen.

Og du, bare grin i vei, det gjør så godt atte!

Jeg griner til denne sangen om dagen :

Skrevet

Jeg har akkurat startet en antibiotikakur for urinveisinfeksjon og har vondt som f'. Kommer sikkert til å tilbringe den neste uka i senga eller på toalettet. Jeg har også lyst til å grine.

Slenger over en medfølende klem til deg.

Skrevet

Jeg har akkurat startet en antibiotikakur for urinveisinfeksjon og har vondt som f'. Kommer sikkert til å tilbringe den neste uka i senga eller på toalettet. Jeg har også lyst til å grine.

Slenger over en medfølende klem til deg.

Det positive er at antibiotika for uvi virker umiddelbart så du vil føle deg bedre i løpet av 2-3 timer bare! :o)

Skrevet

Det positive er at antibiotika for uvi virker umiddelbart så du vil føle deg bedre i løpet av 2-3 timer bare! :o)

Ja, vi får håpe virkningen snart setter inn her - huff!

Gjest dont give up
Skrevet

Åh snakk om ulykkesdag da :)

Men husk at bak skyene er himmelen alltid blå.

Sykkelen din kommer nok til rette

og en ny og bedre jobb står nok like om hjørnet ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...