Gå til innhold

Så bra sang:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av den. Syns alle Akon`s sanger blir kjedelige etter et par ganger.

Skrevet

Jeg er så lei av den. Syns alle Akon`s sanger blir kjedelige etter et par ganger.

Ja det er sant:-)

Jeg har nettop oppdaget den:-)

Har du noe musikk og annbefale?

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=YkOXN8VmvYY

Hva synes du om denne da?

Har bestandig elsket Micael Jackson (musikken ikke mannen)

det nye han kommer med er liksom ikke han, om du sjønner hva jeg mener.

Skrevet

Det er 2 artister jeg ikke lengre klarer en eneste låt av og det er Akon og Rihanna.

Skrevet

Det er 2 artister jeg ikke lengre klarer en eneste låt av og det er Akon og Rihanna.

Lol:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gørr kjedelig og masete. Men så er vel ikke jeg blant dem som er fra meg av beundring for Michael Jackson og hans musikk heller.

Skrevet

Gørr kjedelig og masete. Men så er vel ikke jeg blant dem som er fra meg av beundring for Michael Jackson og hans musikk heller.

Hehe, jeg er også litt fascinert over at noe kan være så irriterende og kjedelig på en og samme tid. :o)

Skrevet

Det kommer seg, men det er et stykke igjen før wow for meg. :-)

Hva er wow for deg?

Kom med ideer:-)

Skrevet

Denne sangen har da ingen ting med Michael Jackson å gjøre?

Ikke er den ny heller..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...