Gå til innhold

Hvilken farge er finest?

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

24

• Dorthe

2

• AneM1365380603

2

• mrxx

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fargen på bikkja du ikke klarer å bli enig med deg selv om?

Lol. Senga vel.

Skrevet

Kommer litt ann på hva slags andre farger du har i stua.

Jeg har en lignende kurv i skinn til mine, den er sort, fordi alle våre andre møbler er sorte skinnmøbler :0)

Skrevet

Fargen på bikkja du ikke klarer å bli enig med deg selv om?

Det er veldig viktig at det er rett farge da :o) Kan jo ikke ha hva som helst.

Skrevet

Jeg ville valgt sort, men er enig i det mora2 skriver at du kan velge en farve som ellers passer inn i stua.

Skrevet

Kommer litt ann på hva slags andre farger du har i stua.

Jeg har en lignende kurv i skinn til mine, den er sort, fordi alle våre andre møbler er sorte skinnmøbler :0)

Hmm, vi har jo sorte skinnmøbler, lyse vegger. Bittelitt furu, Men jeg syns brun er finest. Selv om svart kanskje passer best, Kanskje jeg skal slå til med en rosa? :o)

Skrevet

Jeg ville valgt sort, men er enig i det mora2 skriver at du kan velge en farve som ellers passer inn i stua.

Må vel bli sort da. Skal jo ha den i mange år regner jeg med, og sort går vel til alt. Men jeg liker egentlig den brune.

Skrevet

Må vel bli sort da. Skal jo ha den i mange år regner jeg med, og sort går vel til alt. Men jeg liker egentlig den brune.

Hvis du liker den brune best, så kjøper du den :o)

Skrevet

Hmm, vi har jo sorte skinnmøbler, lyse vegger. Bittelitt furu, Men jeg syns brun er finest. Selv om svart kanskje passer best, Kanskje jeg skal slå til med en rosa? :o)

Rosa blir toppers, stua må jo ha et blikkfang! ;0)

Skrevet

Hvis du liker den brune best, så kjøper du den :o)

Hehe, men jeg vet ikke om den passer. Regner med det blir sort. Jeg er ikke så sprek av meg at jeg klarer å velge rød, rosa eller oransje :o)

Skrevet

Rosa blir toppers, stua må jo ha et blikkfang! ;0)

Litt av et syn :o)

Skrevet

Litt av et syn :o)

Hihi!

Men rosa hadde sikkert blitt kult i den rette stuen.

:0)

Skrevet

Det viktigste, absolutt viktigste er jo at denne dingsen matcher bikkja ;)

Skrevet

Det viktigste, absolutt viktigste er jo at denne dingsen matcher bikkja ;)

Ikke sant :o) Og da betyr det at jeg må vente siden han ikke er født ennå . Lol ;O) Han blir enten brunstripete eller svart :o)

Skrevet

Jeg antar at du har en hund til den? HVit hund på sort ville jeg ikke hatt om den røyter. Ville tenkt på hundens farge før jeg valgte.

Skrevet

Ikke sant :o) Og da betyr det at jeg må vente siden han ikke er født ennå . Lol ;O) Han blir enten brunstripete eller svart :o)

Kjøp en brun og en svart hehe. Alle bør ha minst 2 gode steder å ligge, selv har jeg soffan og senga ;)

Skrevet

Matche bikkja. Er bikkja grønn for eksempel, velg den limegrønne!

Skrevet

Brun er finest. Men det kommer jo an på hva slags interiør du har for øvrig, da.

Gjest Har hund vi også
Skrevet

Kommer kanskje ann på møbelement, gardiner, farger i det hele tatt i stua ellers. (og slag møbler ikke minst)

Hos oss hadde det passet best med brunt siden vi har en del "gammeldagse" pene møbler i brunt.

Men av farge og uten å velge etter inventar så liker jeg personlig sort best.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...