pekkaline Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Utrolig flotte bilder :0) Og fuglekvitter 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Og fuglekvitter Nydelig! Jeg elsker skogen, og bor heldigvis nesten inni den :0) Bruker den mye, både med og uten hunder/unger. Skogen er den perfekte plass når jeg trenger finne roen, eller tenke meg om :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Nydelig! Jeg elsker skogen, og bor heldigvis nesten inni den :0) Bruker den mye, både med og uten hunder/unger. Skogen er den perfekte plass når jeg trenger finne roen, eller tenke meg om :0) Ja, jeg bor egentlig også i skogen, men er så forkjølet at jeg har tatt skogstur på nettet nå hehe. Sjekk forresten fvn sine høstbilder. Fantastisk 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, jeg bor egentlig også i skogen, men er så forkjølet at jeg har tatt skogstur på nettet nå hehe. Sjekk forresten fvn sine høstbilder. Fantastisk Beklager sent svar, men glemte poste det andre svaret mitt... Også gikk jeg til moderen med ungene, spiste kompe :0) kjipt å være forkjølet..Mye som går nå.. Du får ha god bedring, og pleie deg selv litt :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.