Gå til innhold

Vask av dusjdører-igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville bare si at jeg har funnet noe i skapet som virker! :) Jeg prøvde kera-fix og det gikk så det kosta. Det er jammen lenge siden det har vært så skinnende rent som nå. Ville bare dele det med dere :)

Jeg plages med at det legger seg et slags ringmønster og gråaktig belegg som ikke går av med vanlige vaskemidler. Mulig det har med kalk i vannet å gjøre.

(Kera-fix er den man bruker på keramiktoppen/komfyren.)

Skrevet

Cilit Bang, eller hvordan det skrives. Funka som bare søren her... Spray godt på og gni det utover med skure svamp. La det virke 5 min og alt er borte vekk :)

Har prøvd mye rart selv, men det var den som gjorde susen... Verdt å prøve den også...

Skrevet

Hva med eddik?

Det har jeg prøvd før, men har endelig altså funnet det som hjelper meg. Veldig gledelig :)

Skrevet

Cilit Bang, eller hvordan det skrives. Funka som bare søren her... Spray godt på og gni det utover med skure svamp. La det virke 5 min og alt er borte vekk :)

Har prøvd mye rart selv, men det var den som gjorde susen... Verdt å prøve den også...

Har hatt den også jeg, men brukte kanskje ikke skuresvamp. Kera-fix er tingen her :)

Skrevet

Ellers kan du bruke oppvaskmaskinpulver. Ristes ut i litt vann og sprayes på. Fungerer faktisk ganske bra:-)

Skrevet

Ellers kan du bruke oppvaskmaskinpulver. Ristes ut i litt vann og sprayes på. Fungerer faktisk ganske bra:-)

Det har jeg ikke prøvd. Kanskje det virker og er mye enklere enn å måtte gni kera-fix utover. Blir endel gni og gnukk, men det løsner veldig greit. En lettelse :)

Skrevet

Det har jeg ikke prøvd. Kanskje det virker og er mye enklere enn å måtte gni kera-fix utover. Blir endel gni og gnukk, men det løsner veldig greit. En lettelse :)

Man må gnukke og gni litt med denne metoden også. Ingenting er som i reklamen: Spray på og dusj vekk - dessverre:-/

Skrevet

Man må gnukke og gni litt med denne metoden også. Ingenting er som i reklamen: Spray på og dusj vekk - dessverre:-/

Reklamer lyver :) Husker ungene oppdaget det tidlig. Det var de spidermanfigurene blant annet, de fløy jo og beveget seg morsomt på tv. De skjønte ikke hvorfor den var så treg til å fly hjemme :) Tre år gammel ca

Skrevet

Reklamer lyver :) Husker ungene oppdaget det tidlig. Det var de spidermanfigurene blant annet, de fløy jo og beveget seg morsomt på tv. De skjønte ikke hvorfor den var så treg til å fly hjemme :) Tre år gammel ca

Ja, de må tidlig krøkes for å forstå slikt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...