pekkaline Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg ville bare si at jeg har funnet noe i skapet som virker! Jeg prøvde kera-fix og det gikk så det kosta. Det er jammen lenge siden det har vært så skinnende rent som nå. Ville bare dele det med dere Jeg plages med at det legger seg et slags ringmønster og gråaktig belegg som ikke går av med vanlige vaskemidler. Mulig det har med kalk i vannet å gjøre. (Kera-fix er den man bruker på keramiktoppen/komfyren.) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Cilit Bang, eller hvordan det skrives. Funka som bare søren her... Spray godt på og gni det utover med skure svamp. La det virke 5 min og alt er borte vekk Har prøvd mye rart selv, men det var den som gjorde susen... Verdt å prøve den også... 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Hva med eddik? Det har jeg prøvd før, men har endelig altså funnet det som hjelper meg. Veldig gledelig 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Cilit Bang, eller hvordan det skrives. Funka som bare søren her... Spray godt på og gni det utover med skure svamp. La det virke 5 min og alt er borte vekk Har prøvd mye rart selv, men det var den som gjorde susen... Verdt å prøve den også... Har hatt den også jeg, men brukte kanskje ikke skuresvamp. Kera-fix er tingen her 0 Siter
Speak Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ellers kan du bruke oppvaskmaskinpulver. Ristes ut i litt vann og sprayes på. Fungerer faktisk ganske bra:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Ellers kan du bruke oppvaskmaskinpulver. Ristes ut i litt vann og sprayes på. Fungerer faktisk ganske bra:-) Det har jeg ikke prøvd. Kanskje det virker og er mye enklere enn å måtte gni kera-fix utover. Blir endel gni og gnukk, men det løsner veldig greit. En lettelse 0 Siter
Speak Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Det har jeg ikke prøvd. Kanskje det virker og er mye enklere enn å måtte gni kera-fix utover. Blir endel gni og gnukk, men det løsner veldig greit. En lettelse Man må gnukke og gni litt med denne metoden også. Ingenting er som i reklamen: Spray på og dusj vekk - dessverre:-/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Man må gnukke og gni litt med denne metoden også. Ingenting er som i reklamen: Spray på og dusj vekk - dessverre:-/ Reklamer lyver Husker ungene oppdaget det tidlig. Det var de spidermanfigurene blant annet, de fløy jo og beveget seg morsomt på tv. De skjønte ikke hvorfor den var så treg til å fly hjemme Tre år gammel ca 0 Siter
Speak Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Reklamer lyver Husker ungene oppdaget det tidlig. Det var de spidermanfigurene blant annet, de fløy jo og beveget seg morsomt på tv. De skjønte ikke hvorfor den var så treg til å fly hjemme Tre år gammel ca Ja, de må tidlig krøkes for å forstå slikt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.