Jølsen Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis du har tørrhoste som er ustoppelig så du hoster til du brekker deg og ikke klarer å være stille mer enn et halv minutt av gangen - vær hjemme fra jobb! 0 Siter
erin Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Eller... Spis en boks med sjokolade og mint is! Eller... En boks med Noskapin! ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Men... Jeg kan ikke være hjemme fra jobb. Kjipt av deg å starte en tråd om meg bare for å fortelle meg at du ikke liker hostingen min 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Men... Jeg kan ikke være hjemme fra jobb. Kjipt av deg å starte en tråd om meg bare for å fortelle meg at du ikke liker hostingen min Ja, det er nok bare deg som er forkjøla, he he! 0 Siter
Shova Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Men... Jeg kan ikke være hjemme fra jobb. Kjipt av deg å starte en tråd om meg bare for å fortelle meg at du ikke liker hostingen min Men det er grusomt å høre på en hel dag;( Hilsen en medhoster 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Men det er grusomt å høre på en hel dag;( Hilsen en medhoster Hehe, ja, det er det nok. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hihi, noen sjuke på jobben? Irriterende å høre på ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.