Gå til innhold

beste gaven du har fått

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det beste du har fått i bursdagsgave? Nå er det min tur til å være tom i toppen når det gjelder ideer. Rart hvordan det stopper opp når det er en selv som skal handle gitt :)

Trenger tips til gave til 40år gammel kamerat. Han er ikke så allsidig at det gjør noe. Litt handyman i heimen, men det tar laang tid med det han gjør........... Jobber innen helse. Tips?

Gjest mandolina
Skrevet

Hodelykt til å ha på når han jogger, han må være helsefreak, når han jobber innen helse.

Hilsen

candyqueen_83
Skrevet

Hodelykt til å ha på når han jogger, han må være helsefreak, når han jobber innen helse.

Hilsen

'' Hodelykt til å ha på når han jogger, han må være helsefreak, når han jobber innen helse. ''

Håper det var ironi :P

Gjest mandolina
Skrevet

'' Hodelykt til å ha på når han jogger, han må være helsefreak, når han jobber innen helse. ''

Håper det var ironi :P

Både og ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Både og ;-)

For ellers er det noe jeg har misforstått grundig. Jobber innen helse for å si det sånn ;O)

Skrevet

Fiolinkasse er uten tvil en av de beste gavene jeg har fått. For han ville jeg kjøpt en blå bavac trøye.

Skrevet

Er det noen som kommer på hva som var viktig/riktig å ha som gutteungdom sent på 80tallet? Han skal få et tilbakeblikk denne store dagen har jeg hørt...Kankje det er noe jeg kan fremskaffe igjen?

Gjest black ink
Skrevet

hjemmebakt kake er den beste gaven jeg har fått

Skrevet

Mye skal det koste da Solskinn?

Er du tilbake!!

Såååå koslig :0)

Du har vært savnet!!..

:0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Er du tilbake!!

Såååå koslig :0)

Du har vært savnet!!..

:0)

Tuuusen takk.Bukker ærbødigst.Hyggelig å tre inn i varmen igjen. "smiiiiler bredt" Klem får du også for den velkomsten.

Skrevet

Tuuusen takk.Bukker ærbødigst.Hyggelig å tre inn i varmen igjen. "smiiiiler bredt" Klem får du også for den velkomsten.

Du må ikke stikke av sånn vett du ;0)

*klem*

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du må ikke stikke av sånn vett du ;0)

*klem*

Jeg har aldri blitt borte.Jeg er et vår og sommer menneske.Har sullet med litt amorøse saker "ler" denne tiden + en 4 ukers ferie på vannet og i fjellet.Har vært innom da men bare litt overfladisk.Kjenner at mye har skjedd på det personlige planet i denne tiden og det har vært godt.

Ser og liker at de fleste kjente holder stand her inne fortsatt og lover å delta mer nå som høsten\vinteren drar til for alvor.

Skrevet

Jeg har aldri blitt borte.Jeg er et vår og sommer menneske.Har sullet med litt amorøse saker "ler" denne tiden + en 4 ukers ferie på vannet og i fjellet.Har vært innom da men bare litt overfladisk.Kjenner at mye har skjedd på det personlige planet i denne tiden og det har vært godt.

Ser og liker at de fleste kjente holder stand her inne fortsatt og lover å delta mer nå som høsten\vinteren drar til for alvor.

Godt å høre! Du er så livlig og artig, vi trenger deg her :0)

Skrevet

Mye skal det koste da Solskinn?

Hei gledesspreder :) Tenkte på 3-400kr ca. Har du en god ide?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hei gledesspreder :) Tenkte på 3-400kr ca. Har du en god ide?

En morsom ide kan jo være å kjøpe en svær kunstig flott plante som han slippe å glemme å vanne! kombinert med et kort med en artig text fra deg\dere. Det hadde jeg satt veldig pris på vaffal. "ler"

Skrevet

En morsom ide kan jo være å kjøpe en svær kunstig flott plante som han slippe å glemme å vanne! kombinert med et kort med en artig text fra deg\dere. Det hadde jeg satt veldig pris på vaffal. "ler"

En morsom idè det ja. Du brukte et ord jeg bare vet om ei som bruker... vaffal ;) Jeg har noen dager å tenke det ut på, evt kort med tekst, det er jo uansett veldig koselig skulle en tro :)

Skrevet

frysern full av verdens beste horn!!! totalt uventa og ukene derpå ble hornfylte og gode :)

Skrevet

frysern full av verdens beste horn!!! totalt uventa og ukene derpå ble hornfylte og gode :)

Tenker det var godt ja. Skulle gjerne hatt masse bakervarer i frysen her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...