pekkaline Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hva er det beste du har fått i bursdagsgave? Nå er det min tur til å være tom i toppen når det gjelder ideer. Rart hvordan det stopper opp når det er en selv som skal handle gitt Trenger tips til gave til 40år gammel kamerat. Han er ikke så allsidig at det gjør noe. Litt handyman i heimen, men det tar laang tid med det han gjør........... Jobber innen helse. Tips? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hodelykt til å ha på når han jogger, han må være helsefreak, når han jobber innen helse. Hilsen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hodelykt til å ha på når han jogger, han må være helsefreak, når han jobber innen helse. Hilsen '' Hodelykt til å ha på når han jogger, han må være helsefreak, når han jobber innen helse. '' Håper det var ironi 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 '' Hodelykt til å ha på når han jogger, han må være helsefreak, når han jobber innen helse. '' Håper det var ironi Både og ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Både og ;-) For ellers er det noe jeg har misforstått grundig. Jobber innen helse for å si det sånn ;O) 0 Siter
Carwing Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Fiolinkasse er uten tvil en av de beste gavene jeg har fått. For han ville jeg kjøpt en blå bavac trøye. 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Er det noen som kommer på hva som var viktig/riktig å ha som gutteungdom sent på 80tallet? Han skal få et tilbakeblikk denne store dagen har jeg hørt...Kankje det er noe jeg kan fremskaffe igjen? 0 Siter
Gjest black ink Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 hjemmebakt kake er den beste gaven jeg har fått 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Mye skal det koste da Solskinn? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Mye skal det koste da Solskinn? Er du tilbake!! Såååå koslig :0) Du har vært savnet!!.. :0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Er du tilbake!! Såååå koslig :0) Du har vært savnet!!.. :0) Tuuusen takk.Bukker ærbødigst.Hyggelig å tre inn i varmen igjen. "smiiiiler bredt" Klem får du også for den velkomsten. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Tuuusen takk.Bukker ærbødigst.Hyggelig å tre inn i varmen igjen. "smiiiiler bredt" Klem får du også for den velkomsten. Du må ikke stikke av sånn vett du ;0) *klem* 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Du må ikke stikke av sånn vett du ;0) *klem* Jeg har aldri blitt borte.Jeg er et vår og sommer menneske.Har sullet med litt amorøse saker "ler" denne tiden + en 4 ukers ferie på vannet og i fjellet.Har vært innom da men bare litt overfladisk.Kjenner at mye har skjedd på det personlige planet i denne tiden og det har vært godt. Ser og liker at de fleste kjente holder stand her inne fortsatt og lover å delta mer nå som høsten\vinteren drar til for alvor. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har aldri blitt borte.Jeg er et vår og sommer menneske.Har sullet med litt amorøse saker "ler" denne tiden + en 4 ukers ferie på vannet og i fjellet.Har vært innom da men bare litt overfladisk.Kjenner at mye har skjedd på det personlige planet i denne tiden og det har vært godt. Ser og liker at de fleste kjente holder stand her inne fortsatt og lover å delta mer nå som høsten\vinteren drar til for alvor. Godt å høre! Du er så livlig og artig, vi trenger deg her :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Mye skal det koste da Solskinn? Hei gledesspreder Tenkte på 3-400kr ca. Har du en god ide? 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Den beste gaven jeg har fått er livet. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hei gledesspreder Tenkte på 3-400kr ca. Har du en god ide? En morsom ide kan jo være å kjøpe en svær kunstig flott plante som han slippe å glemme å vanne! kombinert med et kort med en artig text fra deg\dere. Det hadde jeg satt veldig pris på vaffal. "ler" 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 En morsom ide kan jo være å kjøpe en svær kunstig flott plante som han slippe å glemme å vanne! kombinert med et kort med en artig text fra deg\dere. Det hadde jeg satt veldig pris på vaffal. "ler" En morsom idè det ja. Du brukte et ord jeg bare vet om ei som bruker... vaffal Jeg har noen dager å tenke det ut på, evt kort med tekst, det er jo uansett veldig koselig skulle en tro 0 Siter
willow Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 frysern full av verdens beste horn!!! totalt uventa og ukene derpå ble hornfylte og gode 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 frysern full av verdens beste horn!!! totalt uventa og ukene derpå ble hornfylte og gode Tenker det var godt ja. Skulle gjerne hatt masse bakervarer i frysen her 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.