Gjest nickelise Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvordan lærer man seg å like grapefrukt? 0 Siter
Shova Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Ved å benekte alle søte sider av livet;( Konsentrasjon er veldig viktig;) 0 Siter
Orio Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor skal man lære seg å like grapefrukt? 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Spise den med sukker på. Så mye sukker at det knaser mellom tennene, og så trappe sukkermengden ned gradvis. 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Grapefrukt skåret i biter med honningsaus på. Brukes som dessert her! Honningsaus: honning blandet ut med vann (kokt vann, da det løser opp raskere) 0 Siter
Gjest signaturina Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Masse sukker på! Ikke sukker, men MELIS! Sånn lærte jeg å like grapefrukt iallefall. Mamma hadde det som dessert. Men jeg har ikke giddet å lære mine barn opp til det. hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.