Gå til innhold

RegistryFix v7

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det et program fra McAfee som heter. Da PC-en har vært noe treg i den senere tid, kjørte en gratis-skanning med programmet. Resultatet var til å få hakeslepp av: hele 1415 såkalte problems ble avslørt. Men for å få reperert problemene, må programmet kjøpes til en pris av $ 39, evt. pluss auomatisk oppdatering til $ 9,95.

Mon tro om dette er en god investering, eller kanskje det finnes like bra gratisprogrammer?

Skrevet

Næh, kjør heller gratisrydding med SpyBot Search & Destroy og Ad-Aware.

Skrevet

Næh, kjør heller gratisrydding med SpyBot Search & Destroy og Ad-Aware.

Sier du det. Ad-Aware har jeg "alltid" brukt. En periode brukte jeg også

SpyBot Search & Destroy, men har nå erstattet den med SpywareBlaster. Bruksmessig liker jeg sistnevnte bedre, men den er kanskje ikke like effektiv?

Skrevet

Sier du det. Ad-Aware har jeg "alltid" brukt. En periode brukte jeg også

SpyBot Search & Destroy, men har nå erstattet den med SpywareBlaster. Bruksmessig liker jeg sistnevnte bedre, men den er kanskje ikke like effektiv?

Spywareblaster har jeg ikke testet, så det kan jeg ikke svare på. Er systemet blitt tregt over tid kan det være like greit å ta backup av alt man trenger å ta vare på, og så reinstallere Windows. Da får du ryddet opp i alt, ikke bare det som betalingsprogrammer som RegistryFix klarer å finne ut av.

Skrevet

Spywareblaster har jeg ikke testet, så det kan jeg ikke svare på. Er systemet blitt tregt over tid kan det være like greit å ta backup av alt man trenger å ta vare på, og så reinstallere Windows. Da får du ryddet opp i alt, ikke bare det som betalingsprogrammer som RegistryFix klarer å finne ut av.

OK. Takk skal du ha.

Skrevet

En defragmentering av harddisken kan også hjelpe betraktelig på treg maskin: http://www.auslogics.com/en/software/disk-defrag/download - OBS! Sett av mye tid til denne scanningen. Jeg satt den til å jobbe alene utover natten, så var den ferdig neste dag :-)

Det er rikelig plass på harddisken, og jeg har dessuten kjørt Microsofts defragmentiseringsprogram, så det er vel neppe noe å hente der i dette tilfellet. Men takk for tipset, jeg har notert meg programmet du foreslår

Skrevet

Det er rikelig plass på harddisken, og jeg har dessuten kjørt Microsofts defragmentiseringsprogram, så det er vel neppe noe å hente der i dette tilfellet. Men takk for tipset, jeg har notert meg programmet du foreslår

Au da! Defragmentering heter det vel. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...