Gå til innhold

Andre forum..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, kjeder meg litt..

Men hvor mange her er egentlig på andre forum?

Jeg er på et annet, men med ulikt nick :0)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

12

• pekkaline

6

• candyqueen_83

5

• AneM1365380603

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er ikke på noen andre forum. Jeg synes det går nok tid til dol, msn, Facebook og sms. Innimellom skriver jeg mailer også, og så er det jo noe som heter rl ;)

Skrevet

Jeg er ikke på noen andre forum. Jeg synes det går nok tid til dol, msn, Facebook og sms. Innimellom skriver jeg mailer også, og så er det jo noe som heter rl ;)

Hehe, sant nok :0)

Jeg er på facebook, men blir litt perioder det..

Msn bruker jeg så å si aldri..

Men fint å ha nettet når man kjeder seg.

:0)

AneM1365380603
Skrevet

Hehe, sant nok :0)

Jeg er på facebook, men blir litt perioder det..

Msn bruker jeg så å si aldri..

Men fint å ha nettet når man kjeder seg.

:0)

Jeg er heller ikke den mest aktive på Facebook, men den er nå grei å ha. Jeg har flytta fra hjemtraktene, så det har jo vært litt gøy å se gamle klassekamerater igjen. Det rare er at de ser nøyaktig like ut som de gjorde da vi gikk ut av 9. klasse. Det er altså endel år siden.

Jeg synes nettet er ren avslapning. Jeg plages ikke med å kjede meg :o)

Skrevet

Jeg er heller ikke den mest aktive på Facebook, men den er nå grei å ha. Jeg har flytta fra hjemtraktene, så det har jo vært litt gøy å se gamle klassekamerater igjen. Det rare er at de ser nøyaktig like ut som de gjorde da vi gikk ut av 9. klasse. Det er altså endel år siden.

Jeg synes nettet er ren avslapning. Jeg plages ikke med å kjede meg :o)

Det er bildene som trekker meg til facebook.

Nå ligger det ute en haug med bilder fra et bad taste party, hihi, kjempe moro :0)

AneM1365380603
Skrevet

Det er bildene som trekker meg til facebook.

Nå ligger det ute en haug med bilder fra et bad taste party, hihi, kjempe moro :0)

He he. Er det du som har lagt ut bilder der?

Det er noen som har gjort en tabbe på Facebook. De har skrevet noe ekstremt privat som er gått til alle venner og venners venner. Jeg sperret opp øynene da jeg logget meg på i dag. Fort gjort å taste feil sted der inne hvis man ikke er kjent ;)

Skrevet

He he. Er det du som har lagt ut bilder der?

Det er noen som har gjort en tabbe på Facebook. De har skrevet noe ekstremt privat som er gått til alle venner og venners venner. Jeg sperret opp øynene da jeg logget meg på i dag. Fort gjort å taste feil sted der inne hvis man ikke er kjent ;)

Shit...Det er tabbe ja... :0/

Jeg har lagt ut noen ja, men utrolige mange andre som også har lagt ut! Kjempe gøy :0)

Jeg har endel bilder ute på facebook..Men bare venner som kan se de da. Og noen som ikke kan se noen bilder..

I går slettet jeg 10-15 venner som jeg ikke har peiling på hvem er..Har bare addet meg..Nu er de borte ;0)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

hvordan fungerer facebook?

AneM1365380603
Skrevet

hvordan fungerer facebook?

Det er en side du registrerer deg på med ditt egentlige navn.

Når du er registrert kan du søke på nye og gamle venner og sende en venneforespørsel, eller de gjør det.

Så begynner moroa ;) Vel, egentlig synes jeg ikke det er spesielt stort med Facebook, men noen er det ok å skrive litt med.

Du kan chatte eller sende mail. Du kan også sende videosnutter, roser, bamser, vin, klemmer, egg som klekkes, blomster som vokser osv. Noen synes det er utrolig kjekt å sende ut slikt.

Det meste av det du gjør der inne kan sees av andre venner, men mailene er privat.

Du kan legge inn bilder i ditt eget galleri, og du kan se i andres billedgalleri. F eks synes jeg det er artig å se barna til gamle venner.

Du ser også venners venner, og der kan du jo finne venner du glemte du hadde ;)

Skrevet

Jeg er fast på 4 andre forum. Kun doktoronline hadde nok blitt litt kjedelig, ja.

Skrevet

Jeg er fast på 4 andre forum. Kun doktoronline hadde nok blitt litt kjedelig, ja.

Oi, 4 stk! Det var mange :0)

Skrevet

Jeg er ikke på noen andre åpne forum. Herlighet, dette tar tid nok som det er. ;o)

Skrevet

Jeg er ikke på noen andre åpne forum. Herlighet, dette tar tid nok som det er. ;o)

Hihi, ikke sant :0)

Skrevet

Jeg er på to andre forum fast.

Koslig å "treffe" mange foskjellige folk da :0)

For meg holder det å holde styr på to forum ;0)

Skrevet

Et forum, flere fora!

Jeg måtte bare! :-)

Har akkurat kommet hjem, ser det er masse innlegg her å ta tak i!

Skrevet

Et forum, flere fora!

Jeg måtte bare! :-)

Har akkurat kommet hjem, ser det er masse innlegg her å ta tak i!

Ååå... Hihi, takker.. :0)

Men du svarte ikke da..Er du på flere fora? ;0)

Masse å lese ja, kos deg!

Skrevet

Ååå... Hihi, takker.. :0)

Men du svarte ikke da..Er du på flere fora? ;0)

Masse å lese ja, kos deg!

Ja, jeg er på et annet forum hvor jeg er ganske aktiv. Prøver likevel å få lirt ut av meg noe drit på dette forumet innimellom!

Skrevet

Jeg er på to forum ;) Jeg er ute etter å finne et aktivt forum som går mere på det alternative. Noen forslag?

Skrevet

Ja, jeg er på et annet forum hvor jeg er ganske aktiv. Prøver likevel å få lirt ut av meg noe drit på dette forumet innimellom!

Hihihi, dol blir ikke det samme uten deg da ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...