Gjest hakke peiling Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Tastaturet mitt (på en annen maskin enn denne) begynte å oppføre seg helt merkelig....hvis jeg skulle skrive bokstaven k kom det opp 2 osv...har vel komt borti en språkknapp..men før jeg greide å fikse det slo maskinen seg av...og nå får jeg ikke tastet inn passordet for å komme meg inn på pc en fordi bokstavene er feil...noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?endre språk uten å være inne på pc`en? 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 funksjonstasten (fn helt nederst i venstre hjørne omtrent) + num lock. Du har kanskje noen svake tall skrevet på jkluio-tastene, de kan man bruke som nummer-tastatur hvis man skriver mange tall, og aktiveres av num lock. 0 Siter
Gjest hakke peiling Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 funksjonstasten (fn helt nederst i venstre hjørne omtrent) + num lock. Du har kanskje noen svake tall skrevet på jkluio-tastene, de kan man bruke som nummer-tastatur hvis man skriver mange tall, og aktiveres av num lock. Ok får prøve det...takktakk:) 0 Siter
Gjest hakke peiling Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 funksjonstasten (fn helt nederst i venstre hjørne omtrent) + num lock. Du har kanskje noen svake tall skrevet på jkluio-tastene, de kan man bruke som nummer-tastatur hvis man skriver mange tall, og aktiveres av num lock. ååå det virket...tusen takk enda en gang Åsemor...nå ble jeg veldig glad:):) 0 Siter
Gjest tastemuz Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Du har sikkert sølt cola på tastaturet og kortsluttet noen av tastene, det skjedde med meg en gang ;-) det kan også være noen av tastene som har blitt skjeve. Jeg ville investert i et nytt tastatur. De ekke så dyre Selv har jeg et problem med mitt tastatur, jeg vet ikke om det er fordi jeg skriver så fort eller hva, men bokstavene forsvinner fra tastaturet, jeg er ikke avhengig av å se bokstavene da jeg skriver med touch, men mannen min føler seg litt handikappet.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.