Gjest Trinelle Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Er avlastningshjem for han. Han har sett det meste tror jeg, ser mye på tv/film, bla disney chanel og nye filmer på kino. Han liker action og komedie, foreldrene er ikke så nøye på aldersgrenser, men jeg setter at grensen må være under 15 år. Hva liker deres 9 åringer å se på? 0 Siter
Gjest jeg grøsser. Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Ærlig talt. Ser han virkelig på 15 års grense? Det er for drøyt. Og du som avlastningshjem burde gi ham grenser hos deg på 11 års grense! En 9 åring blir påvirket av vold og sex og misbruk. Vær så snill og tenk på dette! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Ærlig talt. Ser han virkelig på 15 års grense? Det er for drøyt. Og du som avlastningshjem burde gi ham grenser hos deg på 11 års grense! En 9 åring blir påvirket av vold og sex og misbruk. Vær så snill og tenk på dette! Nå sier hun jo _under_ 15-årsgrense, noe som jo er 11-12 årsgrenser da. Men jeg er enig med deg, det høres ut som denne 9-åringen ser filmer som min 10-åring ikke får se ennå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.