Gå til innhold

Trafikklærer

Anbefalte innlegg

Gjest Rolf Golf
Skrevet

Jeg er en voksen mann med familie og gjeld som jobber i byggebransjen, men som ikke ser for meg et helt arbeidsliv i den bransjen(spesielt ikke i disse tider). Jeg trives godt i bil og liker å lære bort, og leker med tanken på å begynne på trafikklærerskolen.

Jeg har fortstått at den aktuelle skolen ligger i trønderlag noe som er første av mange hinder på veien. Videre trodde jeg at skolegangen er 2 år, og ikke ett som jeg trodde.

Er det noen på dette forumet som kan fortelle om hvordan denne skolen er bygd opp? Hva er fagene, hvor lange dager(kan man kombinere med mye deltidsjobbing)? Jeg mener å ha hørt at man kan gå en slik skole i Sverige også, noen som kan bekrefte?

Nå er jeg i en vanskelig situasjon med 1.3 mill. i gjeld(sammen med min kone) og

Gjest søke lit
Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg særlig mye, men kan bekrefte at det er en slik skole i Sverige og som du også da blir godkjent kjørelærer i Norge når du er ferdig.

Mer vet jeg dessverre ikke, er bare en bekjent av meg som gjør det nå. Men søk litt rundt så finner du vel svar!

Skrevet

Jeg vet iallfall om en som går andre året på den skolen i Stjørdal som jobber deltid. Tror det er mulig å jobbe halve uka, iallfall andre året. Vet ikke så mye konkret om fagene, men det er iallfall psykologi og pedagogikk ved siden av de praktiske fagene som har med bilkjøring å gjøre.

Skrevet

Ellers kan du ta utdannelsen i Danmark. En del kortere tid der.

Gjest Rolf Golf
Skrevet

Ellers kan du ta utdannelsen i Danmark. En del kortere tid der.

Bustebeisa, har du noe mer info ang utdannelsen i Danmark?

Skrevet

Bustebeisa, har du noe mer info ang utdannelsen i Danmark?

Skal se om jeg klarer å hoste opp noe. Har to bekjente som har tatt utdannelsen der. Kommer tilbake til deg.

Gjest Rolf Golf
Skrevet

Skal se om jeg klarer å hoste opp noe. Har to bekjente som har tatt utdannelsen der. Kommer tilbake til deg.

Takk for det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...