Lillemus Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Sitter og ser på 1-2-3 Oppussing på FEM og de folka det skal aldri få komme i nærheten av mitt hus! Hadde min leilighet blitt seende ut som den på tv'n nå så hadde jeg vært fremme med malerkosten før de hadde rukket å lukke døra etter seg! Gyselig! *Grøss* 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Begynte på svar til deg, men så ringte telefonen.... Jeg så såvidt resultatet, bare stua idet de sa farvel. Stua så jo mye bedre ut enn hva det kunne se ut som i starten. Og mannen ble skikkelig rørt så jeg 0 Siter
Gjest grøss og gru du og du Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Nå, så lillemus stor-i-kjeften har fasiten på hva som er god smak også nå! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 Begynte på svar til deg, men så ringte telefonen.... Jeg så såvidt resultatet, bare stua idet de sa farvel. Stua så jo mye bedre ut enn hva det kunne se ut som i starten. Og mannen ble skikkelig rørt så jeg Jeg rakk bare halve programmet og da så det helt jævlig ut! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 Nå, så lillemus stor-i-kjeften har fasiten på hva som er god smak også nå! *Flirer* Jeg sier ikke at jeg har god smak, men oppussingen i programmet var ikke min smak. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg rakk bare halve programmet og da så det helt jævlig ut! Knæsj rødfarge ja. Han gråt av glede, så da gikk det nok fint 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.