Gjest Fryser alltid! Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Nå er høsten her for fullt, og jeg fryser og fryser. Ja jeg bruker ull! Jeg bruker ull, så bomull, så fleecegenser, så dunjakke og vinteren som ikke en gang har kommet ennå! Slik er det hver eneste høst-vinter-vår. Hvis vi har fine sommere så har jeg det bra, ja jeg trives faktisk når det er nærmere 40 varme. Jeg jobber tilmed med alle disse klærne på, uten dunjakka så klart, andre går i t-skjorte. Det eneste som gjør at jeg blir varm igjen er et bad på 40 +, det hjelper ikke fyre i ovnen engang! Hva i all verden gjør man når man er slik en frysepinne? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Er en sånn en jeg også, og bruker konsekvent ull innerst hver dag fra nå og utover. Bruker tynne ullsokker hele året faktisk, mange år siden jeg har hatt bomullsokker på bena. Men det som virkelig hjelper er å drikke varmt drikke, holde koppen og få varmen i meg via hendene. Dessuten har jeg en vifteovn ved beina på kontoret for ekstra kalde dager... 0 Siter
Gjest innimargenkald Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Flytter til varmere strøk? Jeg venter bare på at barna skal bli voksne, da drar jeg. Jeg er så lei av mørke og kulde, fryser og fryser og fryser. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Ikke meningen å fornærme noen, men om du røyker så kan det føre til at du blir kaldere i hender og føtter... Jeg synes forøvrig det hørtes ganske ekstremt ut og ville tatt en tur til legen for sikkerhets skyld. 0 Siter
petter smart Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Mange tror de fryser på kroppen, mens de egentlig er kalde på føttene (og hendene). Prøv varmere sokker/sko på beina og se om ikke det hjelper. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg og fryser slik, men jeg vet at at termostaten min er ødelagt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Pulsvarmere i ull, sånne håndleddsvanter vet du. + skjerf i ull, et lite tynt re bra inne. Og ullsokker. Og på overkroppen ville jeg prøvd ut ull, ull og ull, i stedet for ull, bomull og fleece. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.