Gå til innhold

Nå komme kulda igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Fryser alltid!
Skrevet

Nå er høsten her for fullt, og jeg fryser og fryser. Ja jeg bruker ull! Jeg bruker ull, så bomull, så fleecegenser, så dunjakke og vinteren som ikke en gang har kommet ennå!

Slik er det hver eneste høst-vinter-vår. Hvis vi har fine sommere så har jeg det bra, ja jeg trives faktisk når det er nærmere 40 varme.

Jeg jobber tilmed med alle disse klærne på, uten dunjakka så klart, andre går i t-skjorte.

Det eneste som gjør at jeg blir varm igjen er et bad på 40 +, det hjelper ikke fyre i ovnen engang!

Hva i all verden gjør man når man er slik en frysepinne?

Skrevet

Er en sånn en jeg også, og bruker konsekvent ull innerst hver dag fra nå og utover. Bruker tynne ullsokker hele året faktisk, mange år siden jeg har hatt bomullsokker på bena.

Men det som virkelig hjelper er å drikke varmt drikke, holde koppen og få varmen i meg via hendene. Dessuten har jeg en vifteovn ved beina på kontoret for ekstra kalde dager... ;)

Gjest innimargenkald
Skrevet

Flytter til varmere strøk?

Jeg venter bare på at barna skal bli voksne, da drar jeg. Jeg er så lei av mørke og kulde, fryser og fryser og fryser.

Skrevet

Ikke meningen å fornærme noen, men om du røyker så kan det føre til at du blir kaldere i hender og føtter...

Jeg synes forøvrig det hørtes ganske ekstremt ut og ville tatt en tur til legen for sikkerhets skyld.

Skrevet

Mange tror de fryser på kroppen, mens de egentlig er kalde på føttene (og hendene). Prøv varmere sokker/sko på beina og se om ikke det hjelper.

Skrevet

Jeg og fryser slik, men jeg vet at at termostaten min er ødelagt.

Skrevet

Pulsvarmere i ull, sånne håndleddsvanter vet du. + skjerf i ull, et lite tynt re bra inne. Og ullsokker.

Og på overkroppen ville jeg prøvd ut ull, ull og ull, i stedet for ull, bomull og fleece.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...