Gå til innhold

Tramadol og ketogan...

Gjest Lurer og trenger svar,har vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan disse kombineres?

Gjest Lurer og trenger svar,har vondt.
Skrevet

Tusen takk:-)

Har nyresteinsanfall og fikk tramadol før i dag, men har enda veldig ont. Fikk en stikkpille av sykehuset på ketogan (har ikke tatt den enda). Tok tramadol i 5 tiden,Kan jeg ta ketogan nå tror du? Huff liket ikke dette....

Har så innmari vondt men er redd medisinene, og de er jo meget sterke.

Gjest mandolina
Skrevet

Har nyresteinsanfall og fikk tramadol før i dag, men har enda veldig ont. Fikk en stikkpille av sykehuset på ketogan (har ikke tatt den enda). Tok tramadol i 5 tiden,Kan jeg ta ketogan nå tror du? Huff liket ikke dette....

Vet du hva, det er sterke medisiner, og jeg tør ikke påta meg å gi råd om slikt, ring hellere til legevakta.

Hilsen og god bedring

Skrevet

Vet du hva, det er sterke medisiner, og jeg tør ikke påta meg å gi råd om slikt, ring hellere til legevakta.

Hilsen og god bedring

Ja du har rett.

Tusen takk for svar:-)

Skrevet

Det hadde ikke jeg blandet, da hadde jeg heller tatt en Tramadol til. Men ring på legevakta som mandolina foreslår, de er hjelpsomme men kanskje litt mer forsiktig på medisinfronten enn jeg har lært av min smertelege.

Skrevet

Tror ikke det vil hjelpe, og du risikere å bli veldig dårlig i tillegg. Voltaren kanskje? Har for øvrig stor sympati med deg - har selv hatt nyrestein 3 ganger - skrekkelig vondt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...