Gå til innhold

Hvorfor er du så GLAD i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest snuppa2008
Skrevet

Fortell hvorfor du er glad! Jeg er sikker på at du får flere her inne i bedre humør av å fortelle en glad historie :-)

Jeg er glad fordi jeg har kjøpt meg et materielt gode som jeg har spart til lenge. Det var den overflatiske biten.

Jeg er glad for at det er meldt oppholdsvær i morgen. Og at jeg skal på kino i morgen. Har ikke vært på kino på flere år, unntatt på barnefilmer.

Skrevet

Jeg er glad fordi jeg kom igjennom dagen med rimelig godt humør, selv om jeg er veldig forkjølet og knapt har sovet ;) Jeg er glad fordi lillemann nå er i seng og fordi jeg skal på jobb igjen i morgen. Jeg er glad fordi jeg snart skal tilbringe litt tid med samboeren min.

Gjest Hjerterdame
Skrevet

Jeg er glad fordi jeg har høstferie, og fordi det har vært regnvær i dag. Pga regnværet har jeg med god samvittighet kost meg inne med god bok, peisvarme og kakao med krem. Også er jeg glad for at jeg i løpet av høstferien har fått tid til å ha omgang med gode venner, kjøpt inn vintergarderoben og handlet alle julegavene. En herlig dag i en herlig uke!!

Skrevet

I dag er jeg så glad fordi jeg har kunnet køpe meg kjole som jeg tør bruke, samt høye støvletter som passer for tykke legger og samtidig ser stilige ut. 20 år siden sist!

Skrevet

Jeg er litt trist idag:( Men håper at morgendagen blir en bedre dag - da skal jeg ut å spise og drikke litt vin med gode venninner

candyqueen_83
Skrevet

Fordi det er siste nattevakta mi denne uka, og jeg har fri helt til tirsdag ;O)

Skrevet

Jeg er glad, for i dag har det vært strålende sol. Har hatt en deilig trim tur med venninne og hund :0)

Så har meg & ungene vært ute i hagen. Må bare nyte solen nå!

Også er jeg glad for at mine søte små sover søtt ;0)

Skrevet

Fordi jeg har betalt 300 kr for to blekkpatroner som HP maskina nekter å godta, fordi jeg har svidd av et par tusen på deler til Camaroen, fordi jeg har tatt Sheila to ganger, fordi jeg må opp kl 0445 i morgen, fordi strømregninga kom på 2600, og fordi det ikke er et snøfnugg i sikte selv om jeg har ny snøfreser.

Gjest mandolina
Skrevet

Gladmelding nr 1:

Jeg var glad til morgen for jeg hadde time hos kiropraktor for noe jeg trodde var en liten sak i midt ryggen, som han lett kunne fikse med et par velplasserte håndgrep.

Og ikke så glad melding:

Men han turde ikke begynne å knekke opp ryggen min fordi han lurte på om jeg enten hadde fått en brist i en ryggvirvel eller fått benskjørhet, så da er det å vente på å få tatt et røntgenbilde og vente på svar, og ryggen blir bare verre og verre.

Gladmelding nr. 2:

Men det er deilige høstfarger ute, det må en glede seg over inntil den første høststormen tar resten av bladene. Jeg har fått jobbet litt i dag også og det er deilig å føle seg nyttig.

Gladhilsen til alle

Skrevet

Fordi jeg fikk jobbe i fred i hele dag og fikk til noe jeg er veldig fornøyd med, og fordi jeg har nye, kule, grisedyre støvletter:)

Gjest mandolina
Skrevet

I dag er jeg så glad fordi jeg har kunnet køpe meg kjole som jeg tør bruke, samt høye støvletter som passer for tykke legger og samtidig ser stilige ut. 20 år siden sist!

I år har jeg også fått kjøpt meg høye støvletter med hæler, de er stilige. Jeg har også tykke legger i tillegg til at jeg har liten fot, så det er over 25 år siden jeg sist hadde høye støvletter, og det har jeg ønsket meg i mange år.

Det var i siste uke jeg kjøpte de, men ble glad igjen over støvlettene, da jeg så ditt innlegg.

Gladhilsen fra

Gjest Aimabel
Skrevet

Fordi jeg fikk jobbe i fred i hele dag og fikk til noe jeg er veldig fornøyd med, og fordi jeg har nye, kule, grisedyre støvletter:)

Jeg er glad for at babyen sov to og en halv time på dagen og jeg fikk tid til å lage fotobok med bilder av han :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg er glad for at babyen sov to og en halv time på dagen og jeg fikk tid til å lage fotobok med bilder av han :-)

oissan skulle vært til snuppa....

Skrevet

Fordi jeg har levert en hjemeeksamen og hatt en muntlig presentasjon som har holdt på å gi meg magesår de siste 14 dagene. Thank fuck at det er over. Men jeg er egenlig bare kanonsliten og lei hele greia. ;)

Skrevet

Fordi jeg har ringt de stedene jeg skulle, men alle skulle ringe tilbake, men ingen har gjort det. Og så vet jeg at bilen min er ferdig men vet ikke når jeg får den for det umulig å komme gjennom til bilkontoret sier selgeren.

Skrevet

Vel, det er da så mangt. Akkurat nå er jeg glad fordi min mann spiller på gitaren og synger Alan Jackson :)

Er også glad for at jeg kunne glede datteren min med to timers bad i svømmehallen i dag :)

Også er jeg glad fordi det er min tv-kveld (FEM). Skal se et program nå om synske barn ;) Så nå får jeg sette på meg øretelefoner :)

Skrevet

Jeg har fått en fantastisk god matteoppgave i dag, som jeg skal levere om noen uker. Den var morsom og akkurat passe vanskelig. :D

Skrevet

Har ikke lest de andre svarene her - men nå skal jeg si noen ting jeg har vært glad for i dag:

*Fantastisk å våkne til en sprudlende 7-åring som har mistet sin 6. tann i morges - da hun tok tak i brorens dyne med tennene for å rive den vekk fra ham :-)

*Moro å lese 7-åringens skriverier, nå litt sammenhengende bokstaver - "sol" - "blomst" - "tiss" - "nesebor" :-D

*Deilig å se ungene leke ute og kose seg i hagen sammen med en nabo, stort sett være gode venner - og få nyte høstværet

*Godt å få gjort unna noe viktig forberedelse til en jobbsak neste uke

*Glad for å få koselige sms'er fra venner når en er på høstferie

*Deilig å være ute litt og gjøre hagearbeid

*Glad for å få besøkt slekt i kveld

*Glad for å ha mine kjære rundt meg!

Gjest Astroide
Skrevet

-sto opp tidlig

-fikk unna an tur for å hente noe til noen andre.

-kom meg ut i skogen

-og i fjæra

-og hadde daten min med på alt..

AneM1365380603
Skrevet

Har ikke lest de andre svarene her - men nå skal jeg si noen ting jeg har vært glad for i dag:

*Fantastisk å våkne til en sprudlende 7-åring som har mistet sin 6. tann i morges - da hun tok tak i brorens dyne med tennene for å rive den vekk fra ham :-)

*Moro å lese 7-åringens skriverier, nå litt sammenhengende bokstaver - "sol" - "blomst" - "tiss" - "nesebor" :-D

*Deilig å se ungene leke ute og kose seg i hagen sammen med en nabo, stort sett være gode venner - og få nyte høstværet

*Godt å få gjort unna noe viktig forberedelse til en jobbsak neste uke

*Glad for å få koselige sms'er fra venner når en er på høstferie

*Deilig å være ute litt og gjøre hagearbeid

*Glad for å få besøkt slekt i kveld

*Glad for å ha mine kjære rundt meg!

Du er heldig som er glad for så mye :) Da jeg leste tråden tidligere i dag kom jeg ikke på noe som helst, borstett fra at jeg var glad for at jeg fant en bamsemums i skapet. Ungene har slitt meg ut i ettermiddag/kveld, he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...