Gå til innhold

Kjøper/selger du brukte ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og ser på finn.no, nå. Kjøper og selger dere ting og tang? Jeg ser at antallet annonser i mange kategorier er veldig økende, og det gjelder både ting som skal selges, og ting som ønskes kjøpt.

Jeg har fått ryddet litt i kjelleren, og har tjent 1000 kr på salg av to ting denne uka. Kjøperne var veldig fornøyde, og det er jeg også! :) Det er jo så herlig å bli kvitt ting man ikke lengre har bruk for, og at de som trenger det kommer og henter det på døra!

Har gitt bort endel også, det er jo gratis med disse "gi bort"-annonsene. Praktisk og enkelt!

Jeg har kjøpt diverse gjennom annonser der tidligere, og kun èn gang har jeg blitt skuffa. Stort sett er det heldigvis ærlige folk der.

Skrevet

Jeg tok en skikkelig ryddesjau u huset i fjor vinter og blei kvitt masse på finn. Noe solgt, annet gitt bort. Veldig ok måte å bli kvitt ting på, og gjenbruk er jo veldig bra. :)

Skrevet

Jeg tok en skikkelig ryddesjau u huset i fjor vinter og blei kvitt masse på finn. Noe solgt, annet gitt bort. Veldig ok måte å bli kvitt ting på, og gjenbruk er jo veldig bra. :)

Jeg glemmer ikke historien om den gang du la ut furuhelvette til salgs, og ble oppringt av ei dame som mente at du ødela markedsprisen, hehe! ;D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1222976075' post='3975495]

Jeg glemmer ikke historien om den gang du la ut furuhelvette til salgs, og ble oppringt av ei dame som mente at du ødela markedsprisen, hehe! ;D

Haha, det var da jeg hadde husrydding. Den illsinte dama maila meg. Dæven, så gæærn hun var! :D

Skrevet

Haha, det var da jeg hadde husrydding. Den illsinte dama maila meg. Dæven, så gæærn hun var! :D

*hihi* :DDD

Skrevet

Jeg kjøper gjerne brukte ting, det synes jeg er helt topp!

Har vel ikke solgt noe, tror jeg...Tror ikke jeg har noe å selge.

Men jeg har gitt bort mye, det er hyggelig :0)

Hvertfall når det er noen som virkelig trenger det.

Skrevet

Ja, kjøper og selger endel. Eller orker ikke å selge småtterier, så det går helst til fretex. Hvis vi trenger noe nytt til ungene sjekker jeg stort sett alltid om jeg kan kjøpe brukt før jeg handler.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, jeg har kjøp noe barneutstyr på Finn. Jeg velger heller pent brukt av kvalitet enn å kjøpe noe billigere. Har aldri kjøpt noe brukt før, men det er smart, økonomisk og miljømessig. Har ikke kommet på noe jeg kan selge selv, men kommer sikkert til å gjøre det en gang.

Skrevet

Vi har handlet sofa (til campingen), bord, spisebord, stor og liten båt og sikkert masse annet. Har solgt gummijolle med motor og en bil på finn.no Sikkert mere også.

Jeg burde solgt symaskinen min....*men, jeg kan jo få bruk for den en gang* Og slike ting jeg kan-få-bruk-for en gang, de har jeg endel av ja. Har en seng, et par sykler, skap og div som jeg sikkert kunne satt på finn. Problemet er at de står ikke i veien, da blir vi trege. Ska`ke værra lett nei :)

Gjest ViViola
Skrevet

JAAAA! Vi har kjøpt og solgt masse på finn, og her i nabolaget går vi kun under tittelen "Herr og fru Finn".

Fått mye gratis også, og gitt bort selv.

Helt supert! Skjønner virkelig ikke hvorfor vi ikke gjorde dette før, særlig da vi skulle ha vårt første barn. Hadde vel for god råd, rett og slett... Irriterer meg litt i dag, altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...