Dorthe Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Hva er grunnen til at de har fjernet Splenda fra Cola light? Jeg får vondt i magen av for mye Splenda men jeg skulle gjerne visst hva de argumenterer med. På et annet forum jeg er på sier de at Splenda kan gi nyre og leversvikt. Er det samme grunnen her? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg trodde Splenda ikke var lovlig i Norge? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 Jeg trodde Splenda ikke var lovlig i Norge? Det har vært tilsatt Cola light det siste året og så har det vært aspartam i Cola Zero. Nå er det aspartam i begge og jeg skjønner ikke forskjellen på de to nå altså. 0 Siter
fresja Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg trodde Splenda ikke var lovlig i Norge? Splenda har da vært i butikkhyllene i månedsvis! Er ikke det vanlig sukker, bare lettere, så vi får i oss 10% av sukkerets kalorier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.