Gå til innhold

Gud ser meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri, og kommer nok heller aldri til å tro på noen Gud :)

:-)

Gjest jasantdet
Skrevet

Ja, stemmer det... Gud gir åpenbaringer...dvs den hellige ånd som virker og som forteller folk som er lydhøre for gud hva dem skal gjøre. Man kan skille mellom når DHÅ taler, og når det er ens egne tanker som finner på ting. Alt skjer i hodet, men DHÅ bryter gjennom sinnet og gir en info som en ellers ikke ville visst om.

Gjest mitraljøse
Skrevet

For mange år siden gikk jeg ned en gate i Oslo, forbi en liten bensinstasjon. En sliten dame satt på vindusposten utenfor stasjonen og ropte meg bort til seg. Hun sa:

"Ser du den asfalten her?"

"Ja", sa jeg.

"Den er laget av knust ballestein".

"Å ja", sa jeg, lett overrasket.

Så gikk jeg videre.

Skrevet

Men fordrer ikke det at jeg må tro på det? Jeg tror nemlig ikke på Gud, eller andre religiøse skikkelser - og da er det jo vanskelig å akseptere sånne ting...

Selv om du ikke tror på Gud, så tror Gud på deg, vettu. ;0)

Skrevet

Så nydelig sagt;)

Gjest Angela26
Skrevet

Dette har jeg erfart ogsà :-) Og for min del var det til stor tròst.

Jeg har ogsà erfart at Den Hellige Ànd snakker til meg om andre mennesker, og sà har jeg gitt videre beskjed/budskap til den det gjaldt, feks. om en vanskelig situasjon vedkommende befant seg i, som jeg egentlig ikke visste noen ting om, men som jeg fikk àpenbaring om.

Det er ikke sà uvanlig i kristne miljòer dette, at vi fàr slike beskjeder, men for andre kan det kanskje virke merkelig eller skremmende? Noen tror ogsà at det har med synskhet à gjòre, men det har det altsà ikke.

Persille1365381127
Skrevet

Aha...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...