Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så akkurat reklamen om Tv 2 nyhetene der Kurt Nilsen synger nå, han har en sånn stemme som rører noe inne i meg, helt fantastisk!

Jeg skulle så ønske at jeg var flink til å synge, for jeg er så glad i musikk, jeg mener jeg egentlig burde vært tilgodesett med en skikkelig sangstemme, litt slik røff å tøff variant med uante kvaliteter.

Men det er jeg desverre ikke, synger de fleste barnesanger rent, men der stopper det, ikke skjønner jeg at stjernen husker alle tekstene på alle sangene heller forresten.

Kan dere å synge da?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

5

• morsan

4

• Linnea78

4

• Bookworm

4

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan synge, men eier hverken talent eller vakker stemme. Barna bryr seg ikke så mye om sånt, heldigvis :o)

Ei i familien mener bestemt at hun har en god sangstemme. Når hun synger er det bare å holde ut :-o

Skrevet

Gubben sa jeg var flink, på karaokebar for et par uker siden. Men han var vel ikke _helt_ edru. ;)

Skrevet

Jeg kan synge, men eier hverken talent eller vakker stemme. Barna bryr seg ikke så mye om sånt, heldigvis :o)

Ei i familien mener bestemt at hun har en god sangstemme. Når hun synger er det bare å holde ut :-o

Okei, tross alt er det positivt at jeg vet at stemmen min begrenser seg til beskjeden husbruk da, enn om jeg hadde trodd jeg var kjempeflink og sunget offentlig? Bevares..

Har et par flaue karaoke opptredener på samvittigheten, men mange som har flere enn meg i venneflokken.

Da hører jeg jo hvor forferdelig det er, tror jeg har et snev av musikalitet siden jeg faktisk hører det, og det er bra!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synger noenlunde rent, men ikke spesielt vakkert. Og har ikke særlig stort register heller.

PS til morsan - hvordan blir det med å'en slik den er brukt her!?

Skrevet

Jeg synger noenlunde rent, men ikke spesielt vakkert. Og har ikke særlig stort register heller.

Å'en i overskriften du mener?

Dette må jeg følge med, kanskje jeg hverken kan synging eller norsk gramatikk...

AneM1365380603
Skrevet

Okei, tross alt er det positivt at jeg vet at stemmen min begrenser seg til beskjeden husbruk da, enn om jeg hadde trodd jeg var kjempeflink og sunget offentlig? Bevares..

Har et par flaue karaoke opptredener på samvittigheten, men mange som har flere enn meg i venneflokken.

Da hører jeg jo hvor forferdelig det er, tror jeg har et snev av musikalitet siden jeg faktisk hører det, og det er bra!

Det er helt klart best å vite at en har sine begrensninger der. Jeg har aldri våget meg på karaoke, men synes du er tøff som har gjort det :) Halve moroa er jo å høre dem som egentlig ikke har noe talent ;)

Skrevet

''PS til morsan - hvordan blir det med å'en slik den er brukt her!?''

Jeg vil tro det kanskje er dialekt?

Skrevet

Jeg har sunget i kor i mange år, og anser meg for å kunne synge. :)

Skrevet

Jeg har sunget i kor i mange år, men gjør det ikke akurrat nå.

Ja, jeg kan synge, rent og etter noter, men har ikke noen solostemme - har for mye luft på stemmen når jeg synger.

Har forresten prøvd karaoke en gang på en fest - det var knallgøy!

Skrevet

''PS til morsan - hvordan blir det med å'en slik den er brukt her!?''

Jeg vil tro det kanskje er dialekt?

Ja, jeg tror det er dialekt - innbiller meg at de sier sånn i deler av nord-Norge?

Heter det forresten Nord-Norge eller nord-Norge?

Det ser best ut med stor bokstav, men er det ikke mest korrekt med liten?

Gjest Astroide
Skrevet

Nei jøss! Huff, den er trasig..

Har aldri savna sangstemme og musikalsk talent. Har klart meg med det idrettslige..

Skrevet

Ja, jeg tror det er dialekt - innbiller meg at de sier sånn i deler av nord-Norge?

Øh, jeg aner ikke. ;)

Kjæresten min bruker "å" på denne måten, han er fra Trøndelag.

Skrevet

Jeg sang for barna da de var små, men nei, jeg kan ikke synge :)

Min mann og to yngste har sangstemme. Mann vært i band og sønn spiller gitar og synger. Stemmeskiftet trøblet litt for han, men nå går det fint igjen. Han begynte å synge omtrent før han kunne prate :)

Skrevet

Jeg kan synge så det holder for meg men hvor vakkert det er kan vel diskuteres

Skrevet

Javist kan jeg synge! :0)

Men det er ingen som vil høre på meg da.....

Skrevet

Det skrives Nord-Norge. Og det heter selvsagt ikke "Kan dere å synge?", verken i Nord-Norge (og brukes heller ikke der) eller andre plasser. Det heter "Kan dere synge?", enkelt og greit.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Alle kan synge :)

På et vis ja, men det er slett ikke vakkert å høre på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...