Gjest wenja Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Kanskje et teit spm. men: noen som kan fortelle om det finnes en løsning på følgende. har kjøpt 2-kilos-pose med frossen kyllingfilet. Noen få av disse var løse, men de fleste er frosset sammen til en steinhard klump:-( Er det noe triks en kan gjøre for å få de fra hverandre i frossen tilstand som ikke involverer slegge e.l.? Skjønner jo at de vil løsne hvis jeg tiner de opp, men da går det vel ikke å fryse de igjen, blir vel ødelagt?? 0 Siter
muskath Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Du kan halvtine de og ta de fra hverandre og fryse igjen. Det gjør ingenting for kvaliteten. Jeg gjør det med de store stykkene med kalkunfilet hos Rema. Halvtiner, skjærer i skiver og fryser igjen. 0 Siter
Gjest wenja Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Du kan halvtine de og ta de fra hverandre og fryse igjen. Det gjør ingenting for kvaliteten. Jeg gjør det med de store stykkene med kalkunfilet hos Rema. Halvtiner, skjærer i skiver og fryser igjen. Takk, da tror jeg at jeg prøver det. Er litt engstelig for at de skal bli skjemte men satser på at det går bra. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tar hele posen, og slenger den hardt i kjøkkenbenken jeg ;O) De løsner da, og går ikke i stykker. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tar hele posen, og slenger den hardt i kjøkkenbenken jeg ;O) De løsner da, og går ikke i stykker. Jeg bruker samme metode, men kaster posen i gulvet. Det har ikke sprukket noen fliser enda. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg bruker samme metode, men kaster posen i gulvet. Det har ikke sprukket noen fliser enda. Hehe! ) Jeg tenker kanskje det skåner naboene under litt, om jeg heller kaster posen i benken ;O) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hehe! ) Jeg tenker kanskje det skåner naboene under litt, om jeg heller kaster posen i benken ;O) Det er sikkert mye fredligere. Jeg bor i enebolig, så jeg slipper å ta sånne hensyn. 0 Siter
Gjest wenja Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tar hele posen, og slenger den hardt i kjøkkenbenken jeg ;O) De løsner da, og går ikke i stykker. Hehe, høres ut som en skikkelig håndfast løsning på problemet:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, høres ut som en skikkelig håndfast løsning på problemet:-) Den er veldig enkel hvertfall ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.