Gjest husip Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Finner ikke risboffer noen steder, så jeg gir opp. Får vel spise mine vanlige flik-flak's da... 0 Siter
Gjest prøv puffet ris du Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Tja, eller så kan du jo prøve puffet ris. Selv om det sikkert ikke er det samme, så er det sikkert en god erstatning. 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Det er corn flakes det eller? Du er virkelig litt av en perso!!! HUFF!!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Tja, eller så kan du jo prøve puffet ris. Selv om det sikkert ikke er det samme, så er det sikkert en god erstatning. Bare gi opp, dette er jo bare tull fra ende til annen:-) 0 Siter
Gjest HUSIP Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Det er corn flakes det eller? Du er virkelig litt av en perso!!! HUFF!!! så hyggelig du er da! er det så rart å spørre om noe her eller? savner BOFFARIIIIIIIIIIIIIIIIIIS 0 Siter
Gjest savner også boffa ris Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 De har slutta å produsere boffa ris - desverre. 0 Siter
Gjest husip Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 De har slutta å produsere boffa ris - desverre. endelig har vi svaret, og jeg som trodde jeg nesten var blitt gal når ingen hadded hørt om det.. puh. 0 Siter
Shova Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 endelig har vi svaret, og jeg som trodde jeg nesten var blitt gal når ingen hadded hørt om det.. puh. Het det ikke puffet ris da? Slike avlange hvite greier som var "puffet opp", som man hadde melk og sukker på? Vi fikk det ofte som dessert i barndommen, men tror neppe det var særlig sunt;) Vi lesset på med sukker... 0 Siter
Gjest medister-Magda Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 endelig har vi svaret, og jeg som trodde jeg nesten var blitt gal når ingen hadded hørt om det.. puh. Sludder. Er fortsatt i salg. Sitter og spiser dette med stua tyttebær akkurat nå. Kjøpt på Samvirkelaget tidligere idag. 0 Siter
Gjest medister-Lovisa Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Het det ikke puffet ris da? Slike avlange hvite greier som var "puffet opp", som man hadde melk og sukker på? Vi fikk det ofte som dessert i barndommen, men tror neppe det var særlig sunt;) Vi lesset på med sukker... Det smaker jo ingen ting. Derfor må det mye sukker til, eller aller helst: stua tyttebær. 0 Siter
Gjest husip Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Het det ikke puffet ris da? Slike avlange hvite greier som var "puffet opp", som man hadde melk og sukker på? Vi fikk det ofte som dessert i barndommen, men tror neppe det var særlig sunt;) Vi lesset på med sukker... det der høres ut som boffaris ja, nam! men har visst gått ut av salg. 0 Siter
Gjest husip Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Sludder. Er fortsatt i salg. Sitter og spiser dette med stua tyttebær akkurat nå. Kjøpt på Samvirkelaget tidligere idag. i oslo? 0 Siter
Gjest husip Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Sludder. Er fortsatt i salg. Sitter og spiser dette med stua tyttebær akkurat nå. Kjøpt på Samvirkelaget tidligere idag. i oslo? 0 Siter
Gjest medister-Magda Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 i oslo? Oslo øst ja, indre Sagene, like nedafor gamle Sagene-bruk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.