Gå til innhold

Jeg gir opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke risboffer noen steder, så jeg gir opp.

Får vel spise mine vanlige flik-flak's da...

Gjest prøv puffet ris du
Skrevet

Tja, eller så kan du jo prøve puffet ris. Selv om det sikkert ikke er det samme, så er det sikkert en god erstatning. ;)

Skrevet

Det er corn flakes det eller? Du er virkelig litt av en perso!!! HUFF!!!

Skrevet

Tja, eller så kan du jo prøve puffet ris. Selv om det sikkert ikke er det samme, så er det sikkert en god erstatning. ;)

Bare gi opp, dette er jo bare tull fra ende til annen:-)

Skrevet

Det er corn flakes det eller? Du er virkelig litt av en perso!!! HUFF!!!

så hyggelig du er da! er det så rart å spørre om noe her eller?

savner BOFFARIIIIIIIIIIIIIIIIIIS

Gjest savner også boffa ris
Skrevet

De har slutta å produsere boffa ris - desverre.

Skrevet

De har slutta å produsere boffa ris - desverre.

endelig har vi svaret, og jeg som trodde jeg nesten var blitt gal når ingen hadded hørt om det.. puh.

Skrevet

endelig har vi svaret, og jeg som trodde jeg nesten var blitt gal når ingen hadded hørt om det.. puh.

Het det ikke puffet ris da? Slike avlange hvite greier som var "puffet opp", som man hadde melk og sukker på? Vi fikk det ofte som dessert i barndommen, men tror neppe det var særlig sunt;) Vi lesset på med sukker...

Gjest medister-Magda
Skrevet

Sludder. Er fortsatt i salg. Sitter og spiser dette med stua tyttebær akkurat nå. Kjøpt på Samvirkelaget tidligere idag.

Gjest medister-Lovisa
Skrevet

Het det ikke puffet ris da? Slike avlange hvite greier som var "puffet opp", som man hadde melk og sukker på? Vi fikk det ofte som dessert i barndommen, men tror neppe det var særlig sunt;) Vi lesset på med sukker...

Det smaker jo ingen ting. Derfor må det mye sukker til, eller aller helst: stua tyttebær.

Skrevet

det der høres ut som boffaris ja, nam!

men har visst gått ut av salg.

Skrevet

Sludder. Er fortsatt i salg. Sitter og spiser dette med stua tyttebær akkurat nå. Kjøpt på Samvirkelaget tidligere idag.

i oslo?

Skrevet

i oslo?

Gjest medister-Magda
Skrevet

i oslo?

Oslo øst ja, indre Sagene, like nedafor gamle Sagene-bruk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...