Gå til innhold

kle seg harry

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

*LOL*

Tenkte det samme!

Men mange her inne ville vel kledd seg ut som..MEG! Hihihi!

;0)

*LOL* to sjeler én tanke ;))

Gjest Elextra
Skrevet

Mange nevner grilldress, og om jeg skulle kledd meg "harry" på kostymefest ville jeg kanskje valgt nettopp det. Med tresko eller Crocks til.

Men egentlig synes jeg grilldressen er litt oppbrukt i så måte. Tror kanskje heller jeg ville valgt noe jålete noe, i form av ultrakort blankt "bobleskjørt", høye glittersandaler med "billig" look og kanskje en altfor trang utringet topp. Eller noe sånt. Kanskje en frynsete lilla skinnjakke til? Litt sånt åttitalls, skremmende at stilen _nesten_ er tilbake nå.

Gjest Elextra
Skrevet

*Hmfr!!*

Hihi! ;0)

Hehe.

Jeg tror ikke _egenlig_ du kler deg så harry som bildet du har etterlatt her inne. Eller!? ;)

Men - du kler deg nok 100 ganger mer sexy enn meg. Det skal du ha! :o)

Skrevet

Hehe.

Jeg tror ikke _egenlig_ du kler deg så harry som bildet du har etterlatt her inne. Eller!? ;)

Men - du kler deg nok 100 ganger mer sexy enn meg. Det skal du ha! :o)

Jeg føler heller ikke jeg er sååå harry og vulgær som ryktet sier!

Men jeg kler meg sexy ja :0)

Og Togli har sagt at jeg ikke er så harry/vulgær, hun har sett bilder av meg! *stolt*

Skrevet

Mange nevner grilldress, og om jeg skulle kledd meg "harry" på kostymefest ville jeg kanskje valgt nettopp det. Med tresko eller Crocks til.

Men egentlig synes jeg grilldressen er litt oppbrukt i så måte. Tror kanskje heller jeg ville valgt noe jålete noe, i form av ultrakort blankt "bobleskjørt", høye glittersandaler med "billig" look og kanskje en altfor trang utringet topp. Eller noe sånt. Kanskje en frynsete lilla skinnjakke til? Litt sånt åttitalls, skremmende at stilen _nesten_ er tilbake nå.

:) Jeg har et fotsidt foldeskjørt med jakkebluse til hengende i skapet enda. Begge deler er hvite.Toppen har skulderputer og settet er fra nitti-tallet. Hmmm har også skinskjørt mini, og et knelangt. Jeg bør kanskje se på hva jeg har spart på, finner nok noe der skal du se :) Grilldress blir det muligens på min mann. *Herregud*

Skrevet

*LOL*

Tenkte det samme!

Men mange her inne ville vel kledd seg ut som..MEG! Hihihi!

;0)

Du er vel ikke harry? Det er de andre som er harry!

Skrevet

Du er vel ikke harry? Det er de andre som er harry!

Kunne ikke vært mer enig!! ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...