Dorthe Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 nick skrev (På 3.10.2008 den 17.57): Det bekymrer meg mere at vi har anonyme dolinger som bruker tid på å finne identiteten til oss andre. Det er der den virkelige galskapen ligger. Nick, det er lenge siden jeg har hørt noe som er så sant ) 0 Siter
kløverdame Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 nick skrev (På 3.10.2008 den 17.57): Det bekymrer meg mere at vi har anonyme dolinger som bruker tid på å finne identiteten til oss andre. Det er der den virkelige galskapen ligger. Det er jeg enig i. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 nick skrev (På 3.10.2008 den 17.57): Det bekymrer meg mere at vi har anonyme dolinger som bruker tid på å finne identiteten til oss andre. Det er der den virkelige galskapen ligger. Hehe, godt poeng. Freaks. 0 Siter
Shova Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 kløverdame skrev (På 3.10.2008 den 18.23): Det har du sikkert rett i. Jeg selv leverer ikke ut personlige opplysninger som jeg ikke ønsker at andre skal ha kjennskap til. I såfall omskriver jeg det så mye at det er ugjenkjennelig, selv for naboen eller samboeren. Vil tro de fleste gjør det samme. Noen ganger er det så uskyldig at jeg skriver sannhet, mens andre ganger tøyer jeg sannheten litt, uten å direkte lyve;) 0 Siter
kløverdame Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Shova skrev (På 3.10.2008 den 18.30): Noen ganger er det så uskyldig at jeg skriver sannhet, mens andre ganger tøyer jeg sannheten litt, uten å direkte lyve;) Sånn er det med meg også. 0 Siter
Gjest husker det Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 anonym-som-vanlig skrev (På 3.10.2008 den 16.03): Ja, stakkars den ex-ansatte. Jeg husker godt den saken. Ble skikkellig nyskjerrig, og må tilstå snokete som jeg er at jeg tittet på Lovdata og fant dommen. Hadde det vært meg som ble utlevert på den måten her, hadde jeg anmeldt vedkommende. Jeg er faktisk overrasket over at ingen på den arbeidplassen oppdaget/oppdager at interne saker brettes ut her. Den dagen det evnt kommer ut er jeg jævlig glad jeg ikke er forfatteren... Dette ligger på en server til evig tid. Helt enig, det var råttent av henne. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 husker det skrev (På 3.10.2008 den 19.05): Helt enig, det var råttent av henne. Jeg forsøkte å stoppe henne i å utlevere seg selv og jobben sin på den måten hun gjorde, men det ble tatt ille opp. Hilsen 0 Siter
Shova Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 mandolina skrev (På 3.10.2008 den 19.09): Jeg forsøkte å stoppe henne i å utlevere seg selv og jobben sin på den måten hun gjorde, men det ble tatt ille opp. Hilsen Da bør heller ikke vi ta det opp igjen, ærlig talt. 0 Siter
Gjest anonym-som-vanlig Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 nick skrev (På 3.10.2008 den 17.57): Det bekymrer meg mere at vi har anonyme dolinger som bruker tid på å finne identiteten til oss andre. Det er der den virkelige galskapen ligger. Synd at det eneste konstruktive du kan komme med er et angrep. Men jeg hadde vel ikke egentlig regnet med mer fra den kanten. Hvis du tror at jeg bruker tid på å snoke på folk, så tar du grundig feil. Men man kan bli engasjert i saker det skrives mye om her inne, og noen la ut en link til Lovdata, og jeg klikket på den. Du gjorde tydeligvis ikke det du da. Bra for deg at du er så skinnhellig, nick. Men du skjønte tydeligvis ikke poengeet med mitt innlegg når det eneste du kan komme opp med er oppgulp. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Babette skrev (På 3.10.2008 den 16.39): ''Jeg vil tro folk selv kan vurdere hva de synes er greit å skrive eller ikke. Noen er jo helt åpne om sexlivet sitt og sex er da ganske naturlig, så noen synes ikke det gjør noe at andre vet de har sex ;-)'' Hvis det var så enkelt, var det ingen sak. Men hvis noen skjønner hvem du er, skjønner de også hvem eksen, svigermoren, sjefen eller eksens nye kone er. Eller andre som eventuelt omtales. Og disse har neppe fått anledning til å godkjenne det som fortelles om dem. Jeg er med andre ord helt enig med trådstarter. Samtidig skjønner jeg at det er lett å få en dagbokfølelse når man sitter alene ved PCen sin. Men vi er ikke alene. Det har du selvsagt helt rett i! Det er en grunn til at jeg ikke skriver på seksualitetsforumet ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 tonie skrev (På 3.10.2008 den 17.47): Vel, jeg snakker om den gang da. -96 og deromkring. Forumet var omtrent like aktivt som svenske dol er nå, så jeg tviler sterkt på at det var særlig mange innom her i oppstarten. Det kunne gå timer mellom hvert innlegg. Folk hadde jo knapt internett på den tida, Lotte:) Et par år senere ble det mer fart her. Da kom det sikkert mange kikkere til også. Ja, enig i det. Men den naive utleveringsbiten hang igjen til et stykke ut i det ny årtusenet, mener jeg å huske. *s* 0 Siter
Shova Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 anonym-som-vanlig skrev (På 3.10.2008 den 19.52): Synd at det eneste konstruktive du kan komme med er et angrep. Men jeg hadde vel ikke egentlig regnet med mer fra den kanten. Hvis du tror at jeg bruker tid på å snoke på folk, så tar du grundig feil. Men man kan bli engasjert i saker det skrives mye om her inne, og noen la ut en link til Lovdata, og jeg klikket på den. Du gjorde tydeligvis ikke det du da. Bra for deg at du er så skinnhellig, nick. Men du skjønte tydeligvis ikke poengeet med mitt innlegg når det eneste du kan komme opp med er oppgulp. ''Men man kan bli engasjert i saker det skrives mye om her inne, og noen la ut en link til Lovdata, og jeg klikket på den'' Men du kan ikke beskylde folk som ikke blir engasjert, fordi at de _ikke_ er engasjert! 0 Siter
Gjest SaltBag Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hvem er så tåpelig at de skriver så detaljert at man kan gjenkjenne dem? Jeg gjør ikke, har aldri gjort. Verre er det med dem som sitter her og leser og samler info, temmelig taperaktige greier. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 SaltBag skrev (På 3.10.2008 den 20.15): Hvem er så tåpelig at de skriver så detaljert at man kan gjenkjenne dem? Jeg gjør ikke, har aldri gjort. Verre er det med dem som sitter her og leser og samler info, temmelig taperaktige greier. "samler info"? Ja, kanskje gjør noen det bevisst? Ikke vet jeg. Men uten å planlegge å samle info, så vil jo en DOL'er huske endel om noen andre. Ikke fordi man planlegger det, men rett og slett bare fordi man har hukommelse og har lest noen innlegg. 0 Siter
tonie Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223064784' post='3976454] Ja, enig i det. Men den naive utleveringsbiten hang igjen til et stykke ut i det ny årtusenet, mener jeg å huske. *s* Hvis du sikter til meg personlig har jeg vel ikke sagt stort, egentlig. Tidvis har jeg fått mye hjelp av andre, da. Men nå tenkte du kanskje mer generelt? Jo, du har vel rett i det. Dol var et akvarium allerede da. Det er rart er at enkelte fortsatt ikke har skjønt det. Mulig de faktisk har skjønt det men bare gir faen. For enkelte er det kanskje ikke så nøye om de bretter ut sjela si. Folk gjør jo det helt åpent i Se og Hør også. Vi er forskjellige, men jeg innbiller meg nå likevel at det mest fornuftige er å holde litt igjen, særlig hvis man har familie og barn, men det kommer vel litt an på hva man driver med og hvilke framtidsplaner man har. Jaja:) 0 Siter
Colette Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hva slags forum skulle dette bli hvis alle var like redde for å dele sine personlige tanker/opplysninger, som du er? Det er greit å være forsiktig og vite hvor grensen går for hver enkelt person. Men dette innlegget maner jo nesten til paranoia. Hvilken arbeidsgiver skulle være interessert i å spore opp et nick på dol? I hvert fall ikke en arbeidsgiver jeg kunne tenke meg å jobbe hos :-( 0 Siter
nick Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 anonym-som-vanlig skrev (På 3.10.2008 den 19.52): Synd at det eneste konstruktive du kan komme med er et angrep. Men jeg hadde vel ikke egentlig regnet med mer fra den kanten. Hvis du tror at jeg bruker tid på å snoke på folk, så tar du grundig feil. Men man kan bli engasjert i saker det skrives mye om her inne, og noen la ut en link til Lovdata, og jeg klikket på den. Du gjorde tydeligvis ikke det du da. Bra for deg at du er så skinnhellig, nick. Men du skjønte tydeligvis ikke poengeet med mitt innlegg når det eneste du kan komme opp med er oppgulp. Jeg traff innertier, skjønner jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 togli skrev (På 3.10.2008 den 15.53): Det er derfor jeg aldri skriver om sexlivet mitt eller gærne naboer (kjenner igrunnen ingen gærne folk heller ;-)). Alt jeg har skrevet her kan jeg si offentlig, så jeg bekymrer meg ikke på egne vegne iallefall Jeg vil tro folk selv kan vurdere hva de synes er greit å skrive eller ikke. Noen er jo helt åpne om sexlivet sitt og sex er da ganske naturlig, så noen synes ikke det gjør noe at andre vet de har sex ;-) Jeg er enig med deg. Men jeg har sikkert klaga over naboen min her inne noen ganger. 0 Siter
Gjest cit Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 tonie skrev (På 3.10.2008 den 15.55): Jeg er litt enig med deg selv om jeg synes du overdriver en smule. Det er sikkert fullt mulig å kjenne igjen mennesker utfra det de skriver her, men å beviseat de er den man tror er ikke lett med mindre de har lagt ut link til hjemmeside eller annen personlig informasjon. Men som sagt, jeg er enig i noe av det du sier. Jeg begriper ikke at noen tør å skrive om psykopatiske ekser når de fortsatt befinner seg midt i infernoet. Dol er kjent overalt. Det brukes for research av tv-folk, reklamefolk og andre, og innlegg herfra kan finnes igjen i diverse ukeblader, både dame - og herreblader. Det er merkelig hvor mye folk får seg til å skrive om her! Det verste jeg har sett her er hun som la ut _alle_ detaljer om rettsaken hun hadde gående mot en tdligere ansatt. Rubbel og bit. Kan forstå at folk var naive i "gamle" dol-dager. Da var det ikke så mange her, og folk delte villig vekk bilder og annen informasjon. Vi som har vært her en stund vet mye om hverandre(men vi holder tett;) ). Nå for tida bør man være litt mer forsiktig med hva man skriver. ''Dol er kjent overalt. Det brukes for research av tv-folk, reklamefolk og andre, og innlegg herfra kan finnes igjen i diverse ukeblader, både dame - og herreblader. Det er merkelig hvor mye folk får seg til å skrive om her!'' Der har du vel noe av motivasjonen til at noen skriver sprø ting her! Oppmerksomhetskåte til tusen! ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har funnet et par av mine innlegg i vi menn, men tror du ikke fjottene hadde endret nicket.... Der brast illusjonen om berømmelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.