Gå til innhold

Utlevere seg selv på nettet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet et par av mine innlegg i vi menn, men tror du ikke fjottene hadde endret nicket.... Der brast illusjonen om berømmelse.

Faen, faen, faen! Det blir stadig vanskeligere å få sine fifteen minutes:)

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

18

• Colette

10

• Persille1365381127

8

• Shova

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har funnet et par av mine innlegg i vi menn, men tror du ikke fjottene hadde endret nicket.... Der brast illusjonen om berømmelse.

De hadde vel vridd på skrivestilen din att på til. Jeg har funnet innlegg av meg sjøl i Hjemmet, men det er jo lenge siden Hjemmet eide dol.

Skrevet

Eg skriver det som faller meg inn.

Men, eg prøver å ikkje utlevere ekser, venner og familien.

De som har interesse av det, har sikkert både adressa mi og alt mulig, men det verste som kan skje er at det kan komme en galning for å ta livet av meg.

Skrevet

Eg skriver det som faller meg inn.

Men, eg prøver å ikkje utlevere ekser, venner og familien.

De som har interesse av det, har sikkert både adressa mi og alt mulig, men det verste som kan skje er at det kan komme en galning for å ta livet av meg.

Kremt, jeg synes å huske ganske heftig utlevering av eks. Hallusinerer jeg nå Geir? Du gjør takk og lov ikke det nå da, det skal du ha.

Skrevet

Kremt, jeg synes å huske ganske heftig utlevering av eks. Hallusinerer jeg nå Geir? Du gjør takk og lov ikke det nå da, det skal du ha.

''Kremt, jeg synes å huske ganske heftig utlevering av eks.''

Der tror eg du tar feil.

Eg har rett nok vært åpen om det faktum at vi har vært gjennom barnefordelingssaker, men eg er ganske sikker på at eg ikkje har utlevert eksen.

Skrevet

Der tror eg du tar feil.

Eg har rett nok vært åpen om det faktum at vi har vært gjennom barnefordelingssaker, men eg er ganske sikker på at eg ikkje har utlevert eksen.

Det virker ganske utrolig på meg at Geir skal ha utlevert sin x her på dol. Det er ikke hans stil i det hele tatt. Han er saklig, men framfor alt har han en humor og "uskyld" i sine innlegg, som preges av at han ikke gjør en flue fortred:-)

Skrevet

Der tror eg du tar feil.

Vel, da husker vi litt forskjellig. Som jeg husker det var du ganske drøy når du omtalte henne på den tiden. Jeg husker i hvert fall helt sikkert at jeg lurte på hva sønnen din ville tenke hvs han kom innom her og leste gamle innlegg når han var blitt gammel nok til å stille spørsmål. Han er vel det nå, vil jeg tro. Det begynner å bli noen år siden.

Skrevet

Det virker ganske utrolig på meg at Geir skal ha utlevert sin x her på dol. Det er ikke hans stil i det hele tatt. Han er saklig, men framfor alt har han en humor og "uskyld" i sine innlegg, som preges av at han ikke gjør en flue fortred:-)

Colette, jeg skjønner godt at du tror det. Jeg var her da, og jeg husker det hele ganske annerledes. Dessverre.

Skrevet

Colette, jeg skjønner godt at du tror det. Jeg var her da, og jeg husker det hele ganske annerledes. Dessverre.

Ja, ikke vet jeg:-) Jeg husker han ikke fra den tiden. Det virket bare for usannsynlig.

Skrevet

Vel, da husker vi litt forskjellig. Som jeg husker det var du ganske drøy når du omtalte henne på den tiden. Jeg husker i hvert fall helt sikkert at jeg lurte på hva sønnen din ville tenke hvs han kom innom her og leste gamle innlegg når han var blitt gammel nok til å stille spørsmål. Han er vel det nå, vil jeg tro. Det begynner å bli noen år siden.

''Som jeg husker det var du ganske drøy når du omtalte henne på den tiden.''

Hmm..Det virker "rart" og det kan eg ikkje huske eg har gjort, der pleier eg å være rimelig prinsippfast, men eg _kan_ ha skrevet noe selvfølgelig.

Finner du noe gammelt grums, så gi beskjed!

Skrevet

''Som jeg husker det var du ganske drøy når du omtalte henne på den tiden.''

Hmm..Det virker "rart" og det kan eg ikkje huske eg har gjort, der pleier eg å være rimelig prinsippfast, men eg _kan_ ha skrevet noe selvfølgelig.

Finner du noe gammelt grums, så gi beskjed!

Jeg akter ikke å begynne å søke for å finne de gamle greiene, og jeg forstår at du var fortvilt da du stod midt oppe i det, men jeg husker godt de innleggene. Det er enkelte ting her på dol som fester seg (ved meg), og det er gjerne når det blir så privat og personlig at jeg ønsker meg langt vekk når jeg leser det. Sånn var det da. Det ble for privat. Det gikk så langt at jeg husker jeg satt og ønsket at hun, eksen din, aldri skulle snuble over de innleggene. Eller sønnen din. Samtidig...Jo, jeg forstår deg på et vis. Det kan ikke ha vært lett.

Skrevet

Nei jeg er ikke helt paranoid så jeg tenker ikke så mye på det.

Når det er sagt, jeg er ikke flau over at jeg har et sexliv så det bryr jeg meg ikke spesielt om. Ellers utleverer jeg aldri noe om jobben, naboen, familie osv.

Skrevet

Ja, ikke vet jeg:-) Jeg husker han ikke fra den tiden. Det virket bare for usannsynlig.

Det skjønner jeg godt at du tenker. Vi har heldigvis blitt klokere med årene, de fleste av oss. Jeg har nå i alle fall det. tror jeg..:)

Skrevet

Jeg akter ikke å begynne å søke for å finne de gamle greiene, og jeg forstår at du var fortvilt da du stod midt oppe i det, men jeg husker godt de innleggene. Det er enkelte ting her på dol som fester seg (ved meg), og det er gjerne når det blir så privat og personlig at jeg ønsker meg langt vekk når jeg leser det. Sånn var det da. Det ble for privat. Det gikk så langt at jeg husker jeg satt og ønsket at hun, eksen din, aldri skulle snuble over de innleggene. Eller sønnen din. Samtidig...Jo, jeg forstår deg på et vis. Det kan ikke ha vært lett.

Ikke for at jeg skal trenge inni diskusjonen mellom deg og Geir, og ting jeg ikke vet noe om. Men slik har jeg følt det de siste dagene ved å være tilskuer til en annen dol'er og h*s x.Til og med på psykiatri- hvor de barket ihop. Og der var ikke du Tonie....? Du som alltid står fram med det du mener:-)

Skrevet

Ikke for at jeg skal trenge inni diskusjonen mellom deg og Geir, og ting jeg ikke vet noe om. Men slik har jeg følt det de siste dagene ved å være tilskuer til en annen dol'er og h*s x.Til og med på psykiatri- hvor de barket ihop. Og der var ikke du Tonie....? Du som alltid står fram med det du mener:-)

Tonie mener så mangt:)

Skrevet

Jeg har jobbet som en idiot i det siste og har ikke fått med meg stort annet enn utstillinger og formater. Hvem, hvor, hva? Og særlig hvem?:)

Skrevet

Det skjønner jeg godt at du tenker. Vi har heldigvis blitt klokere med årene, de fleste av oss. Jeg har nå i alle fall det. tror jeg..:)

Ok :-) Man lærer stadig noe nytt her på dol .-) Selv om jeg har vært her noen år:-) Som lurker.

Skrevet

Tonie mener så mangt:)

Ja, det kan vel være så, men jeg tør stå for det. Gjør jeg ikke det er jeg rask til å be om unnskyldning. Da er det vel greit? Hva er det jeg får en følelse av at ligger mellom linjene her?

Skrevet

Jeg har jobbet som en idiot i det siste og har ikke fått med meg stort annet enn utstillinger og formater. Hvem, hvor, hva? Og særlig hvem?:)

Innlegget mitt ble tydeligvis borte? Hvem, hva hvor? Innleggene ble slettet etter hvert, så det er ikke så mye å vise til. Men jeg trodde en stund at du var "trollet".....Beklager:-(

Skrevet

Innlegget mitt ble tydeligvis borte? Hvem, hva hvor? Innleggene ble slettet etter hvert, så det er ikke så mye å vise til. Men jeg trodde en stund at du var "trollet".....Beklager:-(

Jeg??? Milde himmel. Jaja, det sier jo litt om hvor vanskelig det er å bli kjent med folk på nettet. Jeg vet ærlig talt ikke hva du snakker om, men jeg håper at webbis bryter tausheten når han eller hun ser at uskyldige mennesker blir mistenkt.

For ordens skyld, hva/hvem er det vi snakker om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...