Gå til innhold

Utlevere seg selv på nettet.

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg er av de som har skrevet åpent her inne.

Svar på spørsmålet om ukebladene er nei - jeg har ikke tenkt at det står fra dol i ukeblader, siden jeg ikke leser de nevnte bladene.

Jeg har ikke noen problemer med å stå for det som er skrevet av meg her. Heller ikke for kvaliteten på anonymiseringen av de involverte. Så får det heller stå til ettertanke om noen kjenner seg igjen - da er jo det et tegn på at det er reelt nok det som står der tydeligvis.

Det kan være flere grunner til å gå åpent ut med noe som er privat. For eksempel vissheten om at hvis en selv hadde hørt om dette noen år før så kunne mye elendighet vært spart. Det betyr at det kanskje sitter andre der ute som man kan gjøre noe for. Eller at hvis man ikke kan utlevere seg i rl fordi man må ta hensyn til folk som der vil gjenkjennes, så kan man få en klapp på skulderen et sted ingen vet hvordan du ser ut. Eller til sist - og kanskje den viktigste: Når man er dypt uenig med noen så kan man presentere sine synspunkter og få et og annet ærlig svar på om man burde ta seg et kraftig tak og gi seg eller på om det man sier henger på greip. I rl vil man jo gjerne ende opp med å spørre venner eller familie. Disse er gjerne glade i en og kvier seg kanskje for å gi en ærlig mening hvis de ikke er enige. Slik er det ikke her.

I Hjemmet, som kommer ut på mandag er det et innlegg som har stått her på dol.

Hilsen

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

18

• Colette

10

• Persille1365381127

8

• Shova

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ikke så sjenert alltid
Skrevet

I Hjemmet, som kommer ut på mandag er det et innlegg som har stått her på dol.

Hilsen

Hvordan vet du det allerede nå?

Og hva står det om da? *nysgjerrig*

Men uansett - for min egen del er det slik at jeg ikke er redd for å stå for det jeg har skrevet i rl også. Dermed kan det jo gjerne stå i et ukeblad for min del.

Gjest mandolina
Skrevet

Hvordan vet du det allerede nå?

Og hva står det om da? *nysgjerrig*

Men uansett - for min egen del er det slik at jeg ikke er redd for å stå for det jeg har skrevet i rl også. Dermed kan det jo gjerne stå i et ukeblad for min del.

Jeg abonnerer på Hjemmet, og får det med posten i uken før det er datert.

Spørsmål og svar var veldig generelt.

Hilsen

Skrevet

Jeg abonnerer på Hjemmet, og får det med posten i uken før det er datert.

Spørsmål og svar var veldig generelt.

Hilsen

Aha!

Visste ikke at det gikk an jeg :-)

Det er vel ikke så interessant for de store ukebladene å gjengi de verste krangletrådene herfra heller. Velger de å skrive om noe, så velger de sikkert noe noen kan ha nytte av der ute i verden, så da er det jo til gode for noe.

Det kan skje verre ting med en her i verden enn at en blir kjent igjen av noen.

Men det er sikkert lett for meg å si, for jeg har ikke skrevet på sexforumet ;-)

Gjest mandolina
Skrevet

Aha!

Visste ikke at det gikk an jeg :-)

Det er vel ikke så interessant for de store ukebladene å gjengi de verste krangletrådene herfra heller. Velger de å skrive om noe, så velger de sikkert noe noen kan ha nytte av der ute i verden, så da er det jo til gode for noe.

Det kan skje verre ting med en her i verden enn at en blir kjent igjen av noen.

Men det er sikkert lett for meg å si, for jeg har ikke skrevet på sexforumet ;-)

Innlegget er meget anonymt, jeg husket bare å ha lest det før.

Hilsen

Skrevet

Innlegget er meget anonymt, jeg husket bare å ha lest det før.

Hilsen

Hehe - dessuten så er visst alt jeg skriver om slettet likevel ser jeg nå, så for min del lever ingenting evig.... Dermed burde jeg vel ikke uttale meg enda jeg nok tror det var meg man hadde i minne :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...