Gå til innhold

Jippi - jeg er en vinner!!

Anbefalte innlegg

Gjest gullhår bak
Skrevet

Fikk mail om at jeg har vunnet 250 gratis visittkort og EN visittkortholder. JIPPI JIPPI - det beste er at jeg aldri før har tenkt over hvor nyttig det vil bli å ha 250 visittkort.

Skrevet

Du snakker om å være heldig du:-) Rart man ikke er klar over sine egne behov selv gitt, før noen minner en på det...

Har du deltatt i noen konkurranse da?

Skrevet

Det vant jeg også for noen uker siden! Har ikke deltatt i noen konkurranse så vidt jeg vet, men visittkortene har jeg fått, ja.

Skrevet

Det vant jeg også for noen uker siden! Har ikke deltatt i noen konkurranse så vidt jeg vet, men visittkortene har jeg fått, ja.

Du måtte oppgi navn og adresse for å få de tilsendt da eller?

Kan vel vente deg temmelig "spennende" post framover da, tenker jeg:-)

Skrevet

Du måtte oppgi navn og adresse for å få de tilsendt da eller?

Kan vel vente deg temmelig "spennende" post framover da, tenker jeg:-)

Ja, det måtte jeg selvsagt gjøre.Men de hadde tydeligvis E-post adressen min allerede. Når det gjelder E-post sletter jeg bare den jeg ikke vil ha. Blir noen for påtrengende kan jeg sperre for den aktuelle adressen. Skikkelig fine kort som jeg designet selv!

Gjest mandolina
Skrevet

Ja, det måtte jeg selvsagt gjøre.Men de hadde tydeligvis E-post adressen min allerede. Når det gjelder E-post sletter jeg bare den jeg ikke vil ha. Blir noen for påtrengende kan jeg sperre for den aktuelle adressen. Skikkelig fine kort som jeg designet selv!

Hvilket firma, fikk du kortene fra?

Hilsen

Skrevet

Hvilket firma, fikk du kortene fra?

Hilsen

Det husker jeg ikke akkurat nå.

Gjest mandolina
Skrevet

Det husker jeg ikke akkurat nå.

Jeg trodde, det var et sådant reklame triks, for at du skal reklamere for firmaet, så de vil få flere kunder.

Hilsen

Skrevet

Jeg trodde, det var et sådant reklame triks, for at du skal reklamere for firmaet, så de vil få flere kunder.

Hilsen

Selvsagt er det det! Alt man får gratis er reklame. Men jeg kjøper det jeg vil, fra de firmaene jeg ønsker, uansett hvor mange gratis gaver jeg har fått fra andre firmaer. Føler absolutt ikke at jeg skylder noen noe.

Skrevet

Vistaprint? :( I så fall -styr unna før du får mail derfra ørten ganger i uka..:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...