Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som har erfaring med denne p-pillen? Skal begynne på den men er litt skeptisk.. hører det er mye småblødninger og humørsvingninger med denne? Skjønner at p-piller&bivirkninger er svært individuelt, men kan være greit å høre hva dere har slags erfaringer?

-takker-=)

Skrevet

Brukte denne p-pillen i en kort periode. Hadde vel egentlig ikke noen bivirkninger, den fungerte helt supert. Men pakningsvedlegget skremte vettet av meg, med aller bivirkningene som stod ramset opp.....

Fant vel egentlig ut at jeg ikke turte å stappe i meg hormoner.... Fikk satt inn kobberspiral. Nå trenger jeg ikke bekymre meg for hvordan p-pillene påvirker kroppen min.

Skrevet

Jeg har gått på loette en god stund, og har aldri merket noe til noen bivirkninger. Men som du sier selv er de individuelt, men du bør prøve i 3 måneder, ofte gir bivirkningene seg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...