black wealch Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Noen som kan tipse meg om tilbehør til ost og kjeks? Skal ha druer...og rødvin såklart.. Men er det annet som kan være godt å servere til?? Takk for tips :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Pærer i tynne skiver. Paprika. Mangochutney eller annen chutney, evt. bitter marmelade. Kjempegodt til blåost og annen sterk ost Oliventapenade. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Vi skal ha ost og kjeks i morgen. De tre eldste barna skal kose seg sammen med oss. De elsker ost og kjeks. 5-åringen er forresten med på det for første gang. Tilbehør pleier å være druer, paprika, pærer, epler og kiwi. 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Gulrøtter og stangselleri i staver, med dip, epler... 0 Siter
black wealch Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Pærer i tynne skiver. Paprika. Mangochutney eller annen chutney, evt. bitter marmelade. Kjempegodt til blåost og annen sterk ost Oliventapenade. Mangochutney er godt tilbehør ja :-) Men hva er Oliventapenade? 0 Siter
black wealch Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Gulrøtter og stangselleri i staver, med dip, epler... Forslag til passende dipp? 0 Siter
Gjest medister-Louisa Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Stua tyttebær er et vågalt, men godt tips. Alltid en slager her på bruket. 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Forslag til passende dipp? Vanlig Holiday Dip Mix i rømme fungerer kjempefint - slik man kjøper i pose i butikken til potetgull:-) Elelr hvitløksdip'en... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Fikenkompott eller noe annet søtt som tilbehør til blåmuggost. Ellers synes jeg det er bedre med godt brød til enn kjeks. F.eks en foccatia som du baker veldig fort sjøl. Paprika og druer er godt til myke, snille oster. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Fikenkompott eller noe annet søtt som tilbehør til blåmuggost. Ellers synes jeg det er bedre med godt brød til enn kjeks. F.eks en foccatia som du baker veldig fort sjøl. Paprika og druer er godt til myke, snille oster. Foccatia er kjempe til ost. Spesielt til chevre. Men paprika er fy fy... Druer går an. Egentlig veldig bra. Men toppen på lykke er pære. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Pære er noe av det beste du kan servere til ost. Og det er ikke bare min mening. Blir nevnt som noe av det beste tilbehøret av mange gode kokker. 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Stua tyttebær er et vågalt, men godt tips. Alltid en slager her på bruket. Ost og kjeks og stuede tyttebær ja, den var ny dog spennende:-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Sex & god musikk! Det kommer etterpå... som regel. :-) Vil nesten påstå at det har kommet etter hver gang jeg har spist ost og kjeks... :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Det kommer etterpå... som regel. :-) Vil nesten påstå at det har kommet etter hver gang jeg har spist ost og kjeks... :-) Da kan du slå fast at det har vært en vellykka kveld! 0 Siter
bustebeisa Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Da kan du slå fast at det har vært en vellykka kveld! Jepp. fikk lyst på ost og kjeks nå jeg.... ;o) 0 Siter
Orio Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Fikenkompott eller noe annet søtt som tilbehør til blåmuggost. Ellers synes jeg det er bedre med godt brød til enn kjeks. F.eks en foccatia som du baker veldig fort sjøl. Paprika og druer er godt til myke, snille oster. Har du en god oppskrift på focattia? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.