Gå til innhold

Grilldress i skapet?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg har ikke:o)
Skrevet

Da bare lurer jeg på om alle dere som forslår grilldress til harryselskap faktisk har en slik en i skapet? Og i tilfelle, hva slags slutning skal en trekke ut fra det?

:o)

Gjest Elextra
Skrevet

Du kan være temmelig sikker på at de som har en slik i skapet ikke kaller det for grilldress :o).

Gjest jamvold
Skrevet

Hva er grilldress?

Jeg har treningsdress. For meg er det likt med grilldress selvom det er et merkedesign.

For en aktiv idrettsutøver så ville grilldress- tanken vært bannlyst.

Skrevet

Hehe, det var det da... Jeg tror alle andre har det, bare ikke jeg ;-)

Lurer nå på om jeg skulle ha funnet en avlagt en i klesskapet til foreldrene mine ;)

Skrevet

Du kan være temmelig sikker på at de som har en slik i skapet ikke kaller det for grilldress :o).

Det var det da:o) Men da er det i tilfelle ikke så opplagt hva som passerer for en harry grilldress:o)

Jeg ser for meg noe flerfargede greier foreldrene mine gikk med på de campingturene vi hadde i oppveksten min. De hadde strikk i linningen og også nede på buksebeina. Veldig flatterende. Nå er det en stund siden da..

Skrevet

Hva er grilldress?

Jeg har treningsdress. For meg er det likt med grilldress selvom det er et merkedesign.

For en aktiv idrettsutøver så ville grilldress- tanken vært bannlyst.

Jeg tenker ikke på en vanlig treningsdrakt som "grilldress". Den bør helst være litt glorete/mønstrete og gjerne i "blankt" stoff. Dessuten ser jeg alltid for meg et godt voksent par som går i den samme dressen ;)

Skrevet

Jeg tenker ikke på en vanlig treningsdrakt som "grilldress". Den bør helst være litt glorete/mønstrete og gjerne i "blankt" stoff. Dessuten ser jeg alltid for meg et godt voksent par som går i den samme dressen ;)

Samme her. De kommer i par:o)

Skrevet

Det var det da:o) Men da er det i tilfelle ikke så opplagt hva som passerer for en harry grilldress:o)

Jeg ser for meg noe flerfargede greier foreldrene mine gikk med på de campingturene vi hadde i oppveksten min. De hadde strikk i linningen og også nede på buksebeina. Veldig flatterende. Nå er det en stund siden da..

Litt komisk :)

Vi to har visst akkurat samme assosiasjoner til "grilldresser" :-))

Skrevet

Nope..Men min mor har...Kan sikkert låne hennes.

Nydelige farger i lilla, gønn og sort..Og så klart blankt stoff..

Om hun har den enda..

Tror Pappa hadde maken...Hihihi!

Skrevet

Litt komisk :)

Vi to har visst akkurat samme assosiasjoner til "grilldresser" :-))

Så vokste jeg ikke opp så langt fra deg tror jeg. Og svømmetreninga var på den tiden (30 år siden) lagt til en bestemt skole og sted, om du kanskje skjønner. Nok om det, apropos utlevering på nettet.

candyqueen_83
Skrevet

Nei jeg har ikke. Hadde når jeg var liten :o)

Skrevet

Så vokste jeg ikke opp så langt fra deg tror jeg. Og svømmetreninga var på den tiden (30 år siden) lagt til en bestemt skole og sted, om du kanskje skjønner. Nok om det, apropos utlevering på nettet.

Oj, og du kommer fra den kommunen der den svømmehallen ligger? ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Å? Morsomt å få vite hva grilldress er for noe. Jeg har lurt på det.

Skrevet

Å? Morsomt å få vite hva grilldress er for noe. Jeg har lurt på det.

Bra du vet det nå ;-)

Jeg tror muligens man må ha "vokst opp" blant nordmenn på campingplasser i Sverige for å skjønne det? ;-P

Skrevet

Oj, og du kommer fra den kommunen der den svømmehallen ligger? ;)

Kommer derfra ja, men har ikke bodd der på lenge nå. Og vet ikke hvem du er altså:o)

Skrevet

Kommer derfra ja, men har ikke bodd der på lenge nå. Og vet ikke hvem du er altså:o)

Okei :) Jeg er nok forholdvis lett gjenkjennelig siden jeg relativt ofte er å finne i lokalavisa som holder sted i kommunen din ;)

Skrevet

Bra du vet det nå ;-)

Jeg tror muligens man må ha "vokst opp" blant nordmenn på campingplasser i Sverige for å skjønne det? ;-P

Mange campingplasser i Sverige, og av og til slo foreldrene mine på stortromma og vi reiste helt til Finland. Det siste var litt eksotisk nesten. Har tenkt på at disse feriene egentlig ikke kunne ha vært så billige, men der var ingen andre alternativer slik de så det. Det var jo lenge før charterturenes tid. Vi spilte minigolf, grillet utenfor combicampen. Far var med og spilte kort! Leste serieblader og spilte badminton. Det regnet alltid mye slik jeg husker det. Byttet klær relativt sjeldent i følge feriebildene. Det var tider det. Og vi ungene var ofte sure i baksetet.

Og grilldressen var definitivt glorete. Gjerne rød og lilla og blåfarget med mer. Og kanskje kjøpt på rea på et svensk varehus:o)

Skrevet

Godt spørsmål :) Min mann har, jeg har ikke. Må evt låne min sønn sin (treningsdress) om jeg skal på fest slik:)

Skrevet

Okei :) Jeg er nok forholdvis lett gjenkjennelig siden jeg relativt ofte er å finne i lokalavisa som holder sted i kommunen din ;)

Har ikke tenkt å spane:o) Skjønner at du kanskje er lett gjenkjennelig i forhold til det du har skrevet her og hvis du står frem i lokalavisa nå og da med diverse. Uansett har jo ikke du utlevert mystiske ting rundt ditt liv det jeg har lest.

Det har vært veldig spennende å høre om implantatet forresten.

Skrevet

Hvis vi har en, er det kun fordi den henger igjen fra svigers. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...