Gå til innhold

Forslag til temafest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til en kul temafest?

Har vært på 70talls fest og kjendis fest før,så det må være noe annet enn det.

70talls festen var utrolig gøy. Folk kledde seg ut i alt fra,Mette Marit,Sonny&Cher,Gud&Satan,Herodes Falsk,Hugh Hefner osv... Vi fikk oss noen latter kuler da ja..:o)

Skrevet

Mafioso-party, prinsesse/prins-party, 80-talls, Bad Taste, Harry-party...

Skrevet

Bokstav-fest. Enten bestemmer du en bokstav og alle må kle seg ut som noe som begynner på den bokstaven, eller alle må kle seg ut som noe som begynner på sin egen forbokstav.

Hore&hallik-fest.

Eller halloween-party er det vel tida for nå?

Skrevet

Vi har hatt tema som hore & hallik, pirater, badtaste, 80-tallet, cowboy & indianer, hallowen, parykkfest,prinsesse, hollywood, mann & dame (man kler seg ut som motsatt kjønn), djevel & engel . Kommer ikke på mer...

:0)

Skrevet

Dead celebrities hvis det er til Halloween. Var på en sånn fest en gang. Celebert selskap! Jeg satt til bords med Mor Teresa, Elvis og John Lennon blant andre, og så ble det delt ut horn eller vinger alt ettersom hvor flertallet mente du, eller rettere sagt kjendisen din, hørte hjemme:)

Skrevet

Dead celebrities hvis det er til Halloween. Var på en sånn fest en gang. Celebert selskap! Jeg satt til bords med Mor Teresa, Elvis og John Lennon blant andre, og så ble det delt ut horn eller vinger alt ettersom hvor flertallet mente du, eller rettere sagt kjendisen din, hørte hjemme:)

Hihihi, stilig det hørtes ut!!

Skrevet

Hihihi, stilig det hørtes ut!!

Det var en av de beste festene jeg har vært på:)

Gjest Elextra
Skrevet

Kanskje er det fordi jeg ikke er så ofte på fest lenger, men jeg skulle ønske det var flere "vanlige" pyntefester og færre temafester. Kjedelig når to av tre fester vi er på er utkledningsfester, synes

Skrevet

vi var på cowboyfest for et par uker siden - og det var knallgøy! Men det passet utrolig bra til stedet - låvefest langt ute på landet :-)

Skrevet

Omvendtfest? Gutta kler seg ut som damer og omvendt.

Mulig det er foreslått før i tråden, har ikke lest de andre svarene ;-)

Skrevet

Vi har hatt tema som hore & hallik, pirater, badtaste, 80-tallet, cowboy & indianer, hallowen, parykkfest,prinsesse, hollywood, mann & dame (man kler seg ut som motsatt kjønn), djevel & engel . Kommer ikke på mer...

Omvendtfest høres jo moro ut. Parykkfest kan jo også være gøy,men det er kanskje ikke så lett å få tak i parykker?

Skrevet

Bokstav-fest. Enten bestemmer du en bokstav og alle må kle seg ut som noe som begynner på den bokstaven, eller alle må kle seg ut som noe som begynner på sin egen forbokstav.

Hore&hallik-fest.

Eller halloween-party er det vel tida for nå?

Bokstavfest. God ide. Da har man litt å velge mellom også :o).

Skrevet

Omvendtfest høres jo moro ut. Parykkfest kan jo også være gøy,men det er kanskje ikke så lett å få tak i parykker?

Har ikke inntrykk av at parykker er vanskelig å få tak i.

Vil tro lekebutikker har litt utvalg.

Ellers får man jo det meste på nettet ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...