Gjest utsira Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Satt og så på senkveld på tv2 i går og der var tv-kokken Nigella Lawson gjest. Jeg har så vidt sett litt av henne når kona titter på programmet hennes, og jeg må innrømme at jeg ikke har sett på for å lære matlaging. Måten hun fremstår på på tv kan ta pusten fra en mann - hun har sjarm, seksuell utstråling og hun ser veldig bra ut! Skulle jeg tippe alder så hadde jeg landet på nesten 40, men så viser det seg at denne frodige drømmekvinnen er hele 48! 0 Siter
Gjest enig med deg Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hun er kjempeflott. Det var en periode for noen år siden at hun var ganske tykk, og ikke like flott (bildet til høyre her)http://www.dailymail.co.uk/news/article-489566/Is-Nigella-getting-bigger-star-weeks-by.html men nå er hun frodig og lekker igjen. 0 Siter
tonie Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg så henne også i går. Hun er virkelig sensuell, sjarmerende og vakker. Jeg vil tro at Halvdan Sivertsen kosa seg stort der i sofaen:) Men hva synes vi om vesle Tomine? Lissom... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg så henne også i går. Hun er virkelig sensuell, sjarmerende og vakker. Jeg vil tro at Halvdan Sivertsen kosa seg stort der i sofaen:) Men hva synes vi om vesle Tomine? Lissom... Lissom.. Jeg bare... ;O) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Lissom.. Jeg bare... ;O) Stakkars jente... Jenter i den alderen har svært lite å komme med i denne type show. De faller lissom... heeelt gjennom.. ;o) 0 Siter
Platina Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg så henne også i går. Hun er virkelig sensuell, sjarmerende og vakker. Jeg vil tro at Halvdan Sivertsen kosa seg stort der i sofaen:) Men hva synes vi om vesle Tomine? Lissom... Jeg synes Tomine var kjempeflink jeg! Ærlig talt - hun er 15 år! Hva forventer dere egentlig? Skal love deg at jeg ikke hadde gjort det like bra på tv som 15-åring. Ungdommen har sine særegne ord og uttrykk og det får man bare leve med. Det at de sier "lissom" betyr ikke at de er helt blåst i hodet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223113367' post='3976828] Stakkars jente... Jenter i den alderen har svært lite å komme med i denne type show. De faller lissom... heeelt gjennom.. ;o) Ja, de fleste hvertfall. Får holde seg til barnetv ) Neida. Jeg hadde sikkert ikke vært noe bedre da jeg var 15, men man legger så innmari godt merke til det ) 0 Siter
tonie Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg synes Tomine var kjempeflink jeg! Ærlig talt - hun er 15 år! Hva forventer dere egentlig? Skal love deg at jeg ikke hadde gjort det like bra på tv som 15-åring. Ungdommen har sine særegne ord og uttrykk og det får man bare leve med. Det at de sier "lissom" betyr ikke at de er helt blåst i hodet. Hehe, jeg synes hun er tøff som tør å stille opp i et så stort tv-program, det skal jeg gi henne. Det ble bare litt vel mye lissom, lissom. Om hun er blåst vet jeg lite om. Alle jenter i den alderen virker ganske blåste. *S* Hun ble en morsom kontrast til rolige og sensuelle Nigella Lawson i alle fall:) 0 Siter
Platina Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hehe, jeg synes hun er tøff som tør å stille opp i et så stort tv-program, det skal jeg gi henne. Det ble bare litt vel mye lissom, lissom. Om hun er blåst vet jeg lite om. Alle jenter i den alderen virker ganske blåste. *S* Hun ble en morsom kontrast til rolige og sensuelle Nigella Lawson i alle fall:) Synes du virkelig at alle jenter i den alderen virker ganske blåste? Huffda! Har vi her en ku som har glemt at hun har vært en kalv...? 0 Siter
tonie Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Synes du virkelig at alle jenter i den alderen virker ganske blåste? Huffda! Har vi her en ku som har glemt at hun har vært en kalv...? Jeg var selvsagt _ikke_ sånn i den alderen. Det kom først senere:) 0 Siter
Platina Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg var selvsagt _ikke_ sånn i den alderen. Det kom først senere:) Da burde du jo kunne identifisere deg med dem nå da? 0 Siter
tonie Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Da burde du jo kunne identifisere deg med dem nå da? Nei for tusan, i den alderen skal man være blitzer eller i det minste naturverner. Ettersom årene går kan man gi opp og bare svime rundt og se søt ut. 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Har du sett en Radio Gaga-stripe der Tobben lager mat til et Nigella Lawson-program? Han nistirrer på skjermen hele tiden med siklende blikk og maten blir selvsagt en begredelig affære...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.