Gå til innhold

Snakk om drømmekvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og så på senkveld på tv2 i går og der var tv-kokken Nigella Lawson gjest. Jeg har så vidt sett litt av henne når kona titter på programmet hennes, og jeg må innrømme at jeg ikke har sett på for å lære matlaging. Måten hun fremstår på på tv kan ta pusten fra en mann - hun har sjarm, seksuell utstråling og hun ser veldig bra ut! Skulle jeg tippe alder så hadde jeg landet på nesten 40, men så viser det seg at denne frodige drømmekvinnen er hele 48!

Skrevet

Jeg så henne også i går. Hun er virkelig sensuell, sjarmerende og vakker. Jeg vil tro at Halvdan Sivertsen kosa seg stort der i sofaen:)

Men hva synes vi om vesle Tomine? Lissom...:)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg så henne også i går. Hun er virkelig sensuell, sjarmerende og vakker. Jeg vil tro at Halvdan Sivertsen kosa seg stort der i sofaen:)

Lissom.. Jeg bare... ;O)

Skrevet

Lissom.. Jeg bare... ;O)

Stakkars jente... Jenter i den alderen har svært lite å komme med i denne type show. De faller lissom... heeelt gjennom.. ;o)

Skrevet

Jeg synes Tomine var kjempeflink jeg! Ærlig talt - hun er 15 år! Hva forventer dere egentlig? Skal love deg at jeg ikke hadde gjort det like bra på tv som 15-åring.

Ungdommen har sine særegne ord og uttrykk og det får man bare leve med. Det at de sier "lissom" betyr ikke at de er helt blåst i hodet.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223113367' post='3976828]

Stakkars jente... Jenter i den alderen har svært lite å komme med i denne type show. De faller lissom... heeelt gjennom.. ;o)

Ja, de fleste hvertfall. Får holde seg til barnetv :o) Neida.

Jeg hadde sikkert ikke vært noe bedre da jeg var 15, men man legger så innmari godt merke til det :o)

Skrevet

Jeg synes Tomine var kjempeflink jeg! Ærlig talt - hun er 15 år! Hva forventer dere egentlig? Skal love deg at jeg ikke hadde gjort det like bra på tv som 15-åring.

Ungdommen har sine særegne ord og uttrykk og det får man bare leve med. Det at de sier "lissom" betyr ikke at de er helt blåst i hodet.

Hehe, jeg synes hun er tøff som tør å stille opp i et så stort tv-program, det skal jeg gi henne. Det ble bare litt vel mye lissom, lissom. Om hun er blåst vet jeg lite om. Alle jenter i den alderen virker ganske blåste. *S*

Hun ble en morsom kontrast til rolige og sensuelle Nigella Lawson i alle fall:)

Skrevet

Hehe, jeg synes hun er tøff som tør å stille opp i et så stort tv-program, det skal jeg gi henne. Det ble bare litt vel mye lissom, lissom. Om hun er blåst vet jeg lite om. Alle jenter i den alderen virker ganske blåste. *S*

Hun ble en morsom kontrast til rolige og sensuelle Nigella Lawson i alle fall:)

Synes du virkelig at alle jenter i den alderen virker ganske blåste? Huffda! Har vi her en ku som har glemt at hun har vært en kalv...? :)

Skrevet

Synes du virkelig at alle jenter i den alderen virker ganske blåste? Huffda! Har vi her en ku som har glemt at hun har vært en kalv...? :)

Jeg var selvsagt _ikke_ sånn i den alderen. Det kom først senere:)

Skrevet

Jeg var selvsagt _ikke_ sånn i den alderen. Det kom først senere:)

Da burde du jo kunne identifisere deg med dem nå da? ;)

Skrevet

Da burde du jo kunne identifisere deg med dem nå da? ;)

Nei for tusan, i den alderen skal man være blitzer eller i det minste naturverner. Ettersom årene går kan man gi opp og bare svime rundt og se søt ut.

Skrevet

Har du sett en Radio Gaga-stripe der Tobben lager mat til et Nigella Lawson-program?

Han nistirrer på skjermen hele tiden med siklende blikk og maten blir selvsagt en begredelig affære...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...