Gå til innhold

Kysser dere om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mange romantiske filmer så pleier man å kysse lidenskaplig når man våkner om morgenen.

Er det noen her som har gjort det - da snakker jeg uten å gå på badet og pusse tenner eller ta en tyggis først.

Onsdag1365380628
Skrevet

Ja jeg kysser min elskede på morgenen, gjerne før han er skikkelig våken. Syns lukten av ånde er god og en del av han på et vis..tannpasta og drops gir ikke samme følelsen.

Skrevet

Det hender faktisk at vi gjør mer enn å kysse om morgenen også. Men vi er sikkert ikke etter dolstandarden, haha! ;p

Skrevet

Det hender vi kysser, men vi kliner ikke på morgenen. Mannen min har temmelig fæl morgenånde, så hvis han blir kysset får han holde munnen igjen. ;) Gjør det ikke så ofte igrunn, men av og til for å vekke han.

Skrevet

Får et smellkyss, så har vi sex istedet.. så kliner vi mer etter tannpussen ;)

Skrevet

Ingen lidenskapelig klining..Men små kyss, det går :0)

Kan gjerne ha sex også, men ikke så ofte vi er alene på morraen..

Gjest zimbaen
Skrevet

Ja, det gjør vi. Det er bare i sjeldne tilfeller vi ikke gjør det (da skal det lukte vondt!)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nei. det er egentlig ikke pga ånde eller noe slikt, men det faktum at jeg er så morgengretten at jeg er farlig. Så her stryker han såvidt borti meg før han står opp. Så "hviler" vi heller lunsj eller middag sammen, da er jeg blid som en sol som oftes ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...